Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@CheSlaw: problemem bedzie wieczorny szczyt i dyspozycyjnosc jednostek weglowych. Chyba, ze w miksie bedziemy trzymac 900tki na minimum technologicznym, by w razie czego "nadrabiały"
  • Odpowiedz
@CheSlaw: @Svenowsky
No 11 GW to bardzo dużo! Na morzu to będzie stabilniejsze niż na lądzie, ale nadal to wiatr. Ciekawe ile energii będą w stanie wyprodukować.
Elektrownie cieplne mają minimum technologiczne na 40-60%, tylko nie wiem, jaki czas jest potrzebny, żeby przejść od minimum do maksimum. Zimny start to 8h, do tego coś mamy w gazie, coś w szczytowo pompowych i jeszcze budujemy. W sumie wygląda to lepiej,
  • Odpowiedz
@ish_waw: Gdyby nie rząd gierka to nawet tej elektrowni by nie było i takie są fakty. Komuchy z elektryzowały Polske i wydedukowały naród. W sanacyjnej Polsce analfabetyzm liczył z 40%
  • Odpowiedz
@Svenowsky:
Nie znam się aż tak bardzo, wkleił to ze strony PSE. Mam nadzieję, że uda się jakoś te problemy rozwiązać. Może rezerwy rotacyjne? Tak, żeby nie było przestoi po 30 dni?
A może w ogóle da się jakoś zgazować ten węgiel, co jest 2 km pod ziemią i na powierzchni spalać gaz, zamiast wydobywać węgiel ;) Wtedy mamy gazu na 500 lat!
  • Odpowiedz
@Svenowsky:
Gdzie zgrywam eksperta? Wklejając informacje ze strony PSE wraz z linkiem do tych stron? Czy może zgrywam eksperta pisząc, że nie znam się tak bardzo? Wiem, robiąc emotkę przy zgazowaniu węgla pewnie!
Weź się naucz czytać i rozumieć!
  • Odpowiedz