Aktywne Wpisy

Skoro dany rodzaj naboju można załadować do wielu modeli broni palnej to skąd do jasnego grzyba stwierdza się, że dany pocisk został wystrzelony z konkretnej broni? Na filmach często się taki wątek przewija.
#kryminalne #kryminalistyka #pytanie #policja #gangalbanii
#kryminalne #kryminalistyka #pytanie #policja #gangalbanii

kanbanos +48
Dalej mnie boli, że nie wysłaliśmy tego na eurowizję. Jedyna piosenka ostatnich lat, która miałaby tam naprawdę szansę namieszać i której dalej słucham z przyjemnością.
#eurowizja
#eurowizja

#randki #zwiazki #tinder #rozowepaski #niebieskiepaski #logikarozowychpaskow #logikaniebieskichpaskow #randkujzwykopem
Hej wszystkim, chciałabym spytać wszystkich - zwłaszcza facetów - o zdanie. Sprawa w sumie już po ptokach, ale nie mam dużo doświadczenia w randkach i zawsze warto wyciągnąć lekcję na przyszłość ;)
Mam 24 lata, na koncie jeden dłuższy związek (taki co się zaczął w liceum i rozpadł się przez studiowanie w dwóch znacznie oddalonych od siebie miastach), założyłam tindera i zmatchowało mnie z Wojtkiem - imię oczywiście zmienione. Bardzo fajnie się rozmawiało, oczytany, błyskotliwy i przezabawny chłopak (a do tego, wizualnie bardzo w moim typie). Kilka razy wyszliśmy na kawę, do restauracji, do kina i wszystko szło w dobrą stronę, ale też bez presji ani wielkich deklaracji - po prostu takie poznawanie się.
Po 3 tygodniach widywania się na mieście zaprosił mnie do domu i tam pierwszy raz się pocałowaliśmy. Chciał czegoś więcej, ale poprosiłam, żeby się wstrzymał, bo dla mnie to po prostu za szybko no i nie chcę uprawiać seksu z kimś, z kim nawet nie jestem oficjalnie razem. Wojtek zrozumiał, nie naciskał, przeprosił i powiedział, że cieszy się, że mam swoje zasady.