#wroclaw ul. Kościuszki w kierunku ul. Krakowskiej
Powodem, dla którego ta wysepka nie dochodzi do chodnika jest fakt, że ciąg rowerowy jest puszczony tam jezdnią i oznakowanie poziome pojazuje, by rowery tamtędy jechały
@Darth_Gohan: Dokładnie jest tak, jak piszesz, aby to po lewej było przejściem dla pieszych musiałby tam stać znak pionowy D-6
Co z jednej strony niby wydaje się bzdurą, ale jak dojdzie do kolizji pieszego z rowerzystą i komuś się coś poważnie stanie, to w sądzie raczej wyjdzie, że nie było tam przejścia
Wspaniała też była strefa wyłączona z ruchu na ul. Chudoby, która kazała zjeżdżać niemal na lewy pas ulicy Chudoby w przypadku chęci skrętu w prawo w stronę Krakowskiej xD
@gbyrka: nie ma znaczenia, jezeli to skrzyzowanie znajduje sie mniej niz 100m od wyznaczonego przejscia dla pieszych (a raczej sie znajduje), to mozna przechodzic i na tym skrzyzowaniu.
o jest sciezka jednokierunkowa a znak stoi przed przejsciem miedzy pasem dla rowerow a dla aut
@Wychwalany: żeby to było jedno przejście dla pieszych to musiałbyś puszczone dalej pasy żeby liczylo się jako jedno.. Takiego rozwiązania w tym mieście praktycznie nie uświadczysz.
@gbyrka ale jak jedziesz od strony Krakowskiej to znak juz jest ustawiony jak dla aut xD Dodatkowo wymalowanie calego remontowanego odcinka zostale wykonane na kurz i farbe porwal wiatr dzien po malowaniu
@gbyrka: to jest sciezka jednokierunkowa a znak stoi przed przejsciem miedzy pasem dla rowerow a dla aut
W Polsce znaki stawiamy po prawej stronie. Znak po lewej stawia się w parze ze znakiem po prawej jedynie po to by poprawić jego widoczność. Przykładem mogą być ograniczenia prędkości na autostradzie lub ekspresówce, które po prawej mogą być zasłaniane przez
A efekt jest taki, że #polskiedrogi sprawiają, iż #kierowcy uczą się ignorować #znakidrogowe
#wroclaw ul. Kościuszki w kierunku ul. Krakowskiej
Powodem, dla którego ta wysepka nie dochodzi do chodnika jest fakt, że ciąg rowerowy jest puszczony tam jezdnią i oznakowanie poziome pojazuje, by rowery tamtędy jechały
źródło: C-9
PobierzNa tym twoim zdjęciu masz jeszcze jedno fajne cudo:
"przejście dla pieszych" na drodze rowerowej które nie jest przejściem rowerowym
Co z jednej strony niby wydaje się bzdurą, ale jak dojdzie do kolizji pieszego z rowerzystą i komuś się coś poważnie stanie, to w sądzie raczej wyjdzie, że nie było tam przejścia
źródło: D-6
Pobierz@Wychwalany: żeby to było jedno przejście dla pieszych to musiałbyś puszczone dalej pasy żeby liczylo się jako jedno.. Takiego rozwiązania w tym mieście praktycznie nie uświadczysz.
Dodatkowo wymalowanie calego remontowanego odcinka zostale wykonane na kurz i farbe porwal wiatr dzien po malowaniu
@Wychwalany
W Polsce znaki stawiamy po prawej stronie. Znak po lewej stawia się w parze ze znakiem po prawej jedynie po to by poprawić jego widoczność. Przykładem mogą być ograniczenia prędkości na autostradzie lub ekspresówce, które po prawej mogą być zasłaniane przez