Wpis z mikrobloga

Nowa gra wielkie oczekiwania, a to co najgorsze i tak nie naprawili. Mowa tu o trade i melee. Handel w tej grze to totalna porażka. Trzeba napisać do 7-8 osób, żeby ktokolwiek odpisał, a i tak nie kupisz tego co byś chciał, bo ci gość nie odpisze. Ciężko zrobić jakiś sensowny system handlu? Melee nadal niegrywalne i pewnie zawsze tak będzie. #pathofexile #pathofexile2
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 1
@kikora System handlu, system dropu i mapy po których się błądzi jak akt 3 to kwintesencja tej gry. Mnie rozwala system dropu grałem teraz witch i żadna żółta b--ń dla niej nie wydropila dla innych klas owszem. Jak już wydropia lepsze buty rękawice, biżuteria. To okazuje się że jak założę to cały build się rozsypuje bo stare rękawice/buty/hełm miały staty np do zręczności a nowe pod siłę czy coś innego.
  • Odpowiedz
@kikora @b4a3
Przecież ta gra ma tyle udogodnień ( ͡° ͜ʖ ͡°) jakbyście grali w D2 20 lat temu to byście mieli lepsze porównanie jak zajebiście dużo w tej grze jest dobrych rozwiązań.
Trade: kwestia skilla i umiejętnego szukania przedmiotów filtrami, rozeznania co ile jest warte bo dużo osób wystawia itemy żeby zaniżyć cenę na rynku (np. sztucznie za 1-10 exaltów i nigdy tego nie sprzedaja)
  • Odpowiedz
  • 0
@Xinnoth dlatego trade wypadałoby zmienić, żeby uniknąć zniżanie cen i usprawnić handel dla sprzedających jak i kupujących. Po co stać 10 minut i czekać aż ktoś się odezwie albo skończy mapę?
  • Odpowiedz
  • 0
@Xinnoth Nie ma lepszych rozwiązań raczej więcej jest p---------a. Przykład D2 miałeś wymagania do przedmiotów lev postaci siła zręczność inteligencja, jak spełniałeś te wymagania to zakładałeś i bzykałeś. Wiadomo było czasem tak że zakładałeś nowy armor to jakaś część setu mogła się wysypać bo było za mało inteligencji czy czegoś tam.
W poe2 zauważyłem że praktycznie cały czas mam z tym problem znajdę coś lepszego to okazuję się że nie mogę
  • Odpowiedz
@b4a3: dzięki wymaganiom gra skaluje poziom trudności, bez nich miałbyś dostęp do przedmiotów i umiejętności, które spowodowałyby zbyt duże ułatwienia zbyt szybko/łatwo. Poe stawia na zapoznawanie się z grą. Dzięki większej wiedzy o sposobie działania różnych mechanik masz przewagę. To sprawia, że możesz czuć satysfakcję z uczenia się gry.
  • Odpowiedz
Nie ma lepszych rozwiązań raczej więcej jest p---------a. Przykład D2 miałeś wymagania do przedmiotów lev postaci siła zręczność inteligencja, jak spełniałeś te wymagania to zakładałeś i bzykałeś. Wiadomo było czasem tak że zakładałeś nowy armor to jakaś część setu mogła się wysypać bo było za mało inteligencji czy czegoś tam.


Co xDDD? Dosłownie w POE2 jest taki sam system jak w diablo jeżeli chodzi o zakładania gearu.

W poe2 zauważyłem że praktycznie cały czas
  • Odpowiedz
  • 0
@Xinnoth No nie chcę mi się prowadzić tabelki w exelu ile int dex str wymaga jakiś g---o gem czy g---o Item by funkcjonował poprawnie. Z resztą nie mam wpływu co wydropie wystarczy że nowy Item ma lepsze statystyki ale ma dex zamiast int i już g---o można tym zrobić.
  • Odpowiedz
  • 0
@Bodhistawa Ja nie czuję satysfakcji a raczej frustrację prawie wgl nie można na dropie polegać im wyżej jesteś tym większe g---o leci. Ta gra wymaga od gracza jedno żmudnego, długiego grindu i dlatego 2/3 graczy odbije się od tego tytułu. Endgame też mnie nie zachwycił w D4 nudziłem się bijąc kilka bossów w Endgame, a tutaj to samo tylko większe kary i kombinowanie by coś robię normalnego poleciało.
  • Odpowiedz
@b4a3: akurat placz z powodu atrybutów jest slaby, bo uwaga- w wiekszosci hns'ow musisz zajmowac sie atrybutami ¯\(ツ)/¯ i tu nie trzeba żadnych tabelek prowadzić.

Przykład D2 miałeś wymagania do przedmiotów lev postaci siła zręczność inteligencja, jak spełniałeś te wymagania to zakładałeś i bzykałeś. Wiadomo było czasem tak że zakładałeś nowy armor to jakaś część setu mogła się wysypać bo było za mało inteligencji czy czegoś tam


@b4a3:
  • Odpowiedz
  • 0
@Alray Spoko było jak nie było alternatywy na rynku i takie archaiczne gry były normą. Branża gier poszła naprzód czy komuś się podoba czy nie a bazowanie swoich nowych gier na klasykach by powspominać stare dobre czasy wypala się. Był wow classic, lineage, aion I masa innych gier, które nie mają już pomysłu na siebie i tworzą klasyki z początku XXI wieku licząc nie wiadomo na co.
Dla mnie te gry
  • Odpowiedz
@b4a3: ale np w takim lineage2 jedynym wymogiem zalożenia sprzętu był odpowiedni lvl (20,40, 52, 61, 76, 80) w zależności od grade itemu, atrybuty jedynie zmieniały staty np cast speeda. Wymieniłeś pare MMO, a my tu gadamy o HNS, gdzie te atrybuty są i w nowych grach i będą w kolejnych, bo taki jest element tego gatunku czy Ci się to podoba czy nie. Gdyby w diablo wyłączyli spersonalizowany loot
  • Odpowiedz
@b4a3 żeś się uczepił tego liczenia wymagań gemów xD w praktyce, jak masz więcej niż kilkanaście poziomów zajmuje to może kilka sekund. Sprawdzasz ile masz, ile brakuje i refundujesz statystykę na drzewku na inną. Cała filozofia
  • Odpowiedz
  • 0
@mawmawy Jasne parę sekund xd najpierw trzeba sprawdzić czy cały set będzie kompletny jak założysz nowy Item, potem wszystkie skille czy będą działać, nie daj jeszcze jakby brakło spiryt...
Ogólnie już na samych supportach jest masakra tyle tego jest, że nie chce się tego przeglądać i czytać tylko bierze się build z neta. Jeszcze te poziomy gemów, support gemów które mają chyba trzy levele plus gemy Buffy które też się poziomuje i
  • Odpowiedz