Aktywne Wpisy
BobekRobek +11
Wiem, że jest sobota i większość ludzi pewnie spędza czas na różnych aktywnościach niezwiązanych z pracą ale...
jestem lekarzem, pracuje wyłącznie państwowym systemie. Nienawidzę kontaktu z ludźmi. Męczy mnie, wykańcza. Potrzebuje pracy gdzie jestem tylko ja sam, robię coś najlepiej z dala od ludzi i bez kontaktu z ludźmi. Czym się zająć?
#praca #pytanie #pieniadze #depresja
jestem lekarzem, pracuje wyłącznie państwowym systemie. Nienawidzę kontaktu z ludźmi. Męczy mnie, wykańcza. Potrzebuje pracy gdzie jestem tylko ja sam, robię coś najlepiej z dala od ludzi i bez kontaktu z ludźmi. Czym się zająć?
#praca #pytanie #pieniadze #depresja

pcela +123
Kolejny kierowca, co myśli, że wszystko mu wolno. Zastawiony cały chodnik i niszczenie zieleni.
Pojazd należy do ambasady Kataru.
#warszawa #wlochy #parkowanie #patoparkowanie #patologiazewsi #patologiazmiasta
Pojazd należy do ambasady Kataru.
#warszawa #wlochy #parkowanie #patoparkowanie #patologiazewsi #patologiazmiasta

źródło: temp_file2821284858309774076
Pobierz
Pytanie do wykopowych ekspertów:
Jestem samochodem czerwonym który jedzie lewym pasem na wprost. W momencie około żółtej kropki z prawej strony wjeżdża niebieskie auto, które widząc że prawy pas jest wolny wjeżdża na rondo. Po chwili jesteśmy na kursie kolizyjnym, bo ja zjeżdżam z ronda a on jedzie dalej.
Teoretycznie ja będąc na lewym pasie muszę ustąpić prawemu i wydaje mi się że jest to poprawne rozwiązanie tej sytuacji, ale często ten prawy wjeżdża na skrzyżowanie tak że go nie widać, przez co często prawie dochodzi tam do kolizji.
Kto ma wg was pierwszeństwo?
źródło: 1000016130
Pobierz@przemu321 czerwony nie ma prawa zmienić pasa. Linia jest ciągła. Wjeżdżając na rondo ma i formacje że z tego pasa jedzie się prosto lub w lewo.
@Gmeras zgadzam się, to rondo, chociaż nowe jest zupełnie niepotrzebnie kolizyjne. Wystarczyłoby że ci z góry mogą z prawego