Wpis z mikrobloga

@MercedesBenizPolska: jak odbierasz paczkę, to masz tam chyba opcję na wyświetlaczu paczkomatu, czy kończysz na dziś, czy zwracasz do nadawcy, czy chcesz zgłosić uwagi do paczki.
Szczerze, to nie wiem jak to działa, bo nigdy nie musiałem z tego korzystać, ale chyba w tej instrukcji właśnie o to chodzi.
  • Odpowiedz
@MercedesBenizPolska:
Tu chodzi o uszkodzenia przesyłki widoczne z zewnątrz.
Zgodnie z prawem pocztowym odbiór przesyłki z widocznymi śladami uszkodzenia, bez zastrzeżeń jest tożsame ze zrzeczeniem się wszelkich roszczeń. Decyzja jest nieodwoływalna.

Natomiast na zgłoszenie uszkodzeń powstałych w transporcie, a których nie widać z zewnątrz przesyłki, ma się 7 dni.

Ważne. Tu chodzi wyłącznie o uszkodzenia powstałe w transporcie, a nie wad ukrytych produktu.
  • Odpowiedz
@pcela: @SpasticInk no niestety nie ma tam żadnej opcji dotyczącej reklamacji paczki. Kiedyś były ale od pewnego czasu jest tylko "otwórz ponownie" i "koniec" jak dobrze pamiętam.
  • Odpowiedz