Wpis z mikrobloga

@Ada_Szamborska: celuj tylko i wyłącznie w benzyny, diesle są dla ciężarówek i traktorów a w dodatku brzydko chodzą.
Benzyna miód na uszy, plus możesz sobie taki silnik kręcić obrotami i on to lubi i się cieszy.
Szwedzka motoryzacja to kocury, stare volva, saaby, mają dusze te auta.
Dobry wybór : )
  • Odpowiedz
W tym modelu dizle to 5 cylindrówki, calkiem fajne silniki, zawsze bylem benzyna team a od jakiegos czasu smigam volvem d4 z 400 niutami seryjnie, calkiem fajna kanapa
  • Odpowiedz
@Ada_Szamborska: V70 to już całkiem spore auto, całkiem fajne i wygodne. A te z silnikami pięciocylindrowymi, to już w ogóle są super. Tylko koszty serwisu dość spore. Jeżeli daily do miasta, to najlepiej benzyna. Automat jest ryzykowny, szczególnie w tak starym samochodzie.
  • Odpowiedz
@Ada_Szamborska mam v60, 70 jest wieksza. W 2.0 d4 163 konie, 5 cyl. Pali to od 6 do 7,5 w cyklu mieszanym. Awaryjne sa napinacze paska osprzetu i sam pasek, wymagana wymiana co 30k km, jak sie urwie wkreca sie w rozrząd i jest buba
  • Odpowiedz
@Ada_Szamborska: Miałem przez 4 lata V70, polecam z całego serca wziąć benzynke z gazem, tańsza jazda niż dieslem. Miałem 2.5T po lekkich modach na 260km i jeździłem na LPG, cykl mieszany 12-14, trasa przepisowo okolice 10-11 a trasa przy 160-180 brał łykał 14-16.
  • Odpowiedz
@Ada_Szamborska: mam V70 II T5.
2.3 turbo, 250 koni fabrycznie. Idzie jak zły. Trudno dostać taką wersję, większość na polskim rynku to benzyny 2.4 140/170 KM albo diesle (fuj). Jak już się trafi coś z turbo to zapewne 2.5, ale te silniki są o kant d--y rozbić.
Nie szukaj automatów, bo mulą te auta. Możesz równie dobrze poszukać S60, to prawie że V70, tyle że nie w nadwoziu sedan.
Jak
  • Odpowiedz
2.5T


@Wiotq: ile ci ten silnik przeżył? W rodzinie była V70 z 2.5 turbo, silnik umarł i był robiony przeszczep 2.4 wolnossaka. Sam jeżdżę T5 (tą prawdziwą) i szczerze mówiąc zachodzi dziwna korelacja, że czym większa pojemność silnika tym mniej wytrzymała jednostka (nie wiem jak 2.0, nie miałem do czynienia z tym wynalazkiem)
  • Odpowiedz
@kogut_20: no bo pojemnosc robili przez zwiekszenie srednicy tloka, 2.5t ma najciensze scianki cylindrow przez co teoretycznie te silniki padaja ale realnie na to ma wplyw kilka innych czynnikow.
Mój miał 480tys jak go sprzedawałem, kolejny wlasciciel jezdzi nim juz 2 lata i sobie chwali bo mam z nim kontakt, od nowosci na chipie (niemieckie heico) i jakies 250tys na LPG. Nie mam pojecia czy mial licznik skrecony czy nie
  • Odpowiedz