Wpis z mikrobloga

Znalazłem taką oto działkę, jestem zielony w temacie i miałbym parę pytań do Was

1. Działka jest dosyć wąska -na moje oko 14 metrów szerokości, a somsiad niżej ma jakiś garaż/schowek/śmietnik prawie na granicy - czy od tego też obowiązuje 8 metrów odległości w przypadku chęci budowania domu?
2. Czy wąska działka jest dużym utrudnieniem? o ile jest długa tak szerokość ze skali wychodzi mi około 14 metrów do 12 metrów przy końcu.
3. Odległość 1.5 metra od granicy w MPZP dla tego rejonu nie ma wzmianki o możliwości usadowienia budynku w przypadku sciany bez okien, ale widzę że somsiad na lewo ma tak wybudowane, z czego to może wynikać? Są jeszcze jakieś inne przepisy które mogą to określać?
Tak oto ona wygląda na geoportalu
206101_1.0006.1060/6

Jest jeszcze coś czego nie zauważam? Sprzedaje gmina w drodze przetargu. Czy jest ona warta uwagi?

#nieruchomosci #dzialka #dzialki
Volmyr - Znalazłem taką oto działkę, jestem zielony w temacie i miałbym parę pytań do...

źródło: image

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Volmyr: o ile dobrze pamiętam to działka poniżej 15m szerokości może mieć zabudowę 1,5m od granicy działki.
ogólnie unikałbym takich wąskich działeczek, bo to więcej problemów niż korzyści.
Pewnie cena fajna, co?
  • Odpowiedz
2. Czy wąska działka jest dużym utrudnieniem? o ile jest długa tak szerokość ze skali wychodzi mi około 14 metrów do 12 metrów przy końcu.

@Volmyr: nie. Ale oczywiście musisz znaleźć projekt który się tam zmieści. Zwykle musisz iść na jakiś kompromis. Będziesz miał też bardzo blisko do sąsiada.
  • Odpowiedz
  • 0
@PedzacaGuma: wszystko w pobliżu, jeszcze tylko coś takiego znalazłem w opisie
ta służebność może wpłynąć na warunki zabudowy?

@Yuri_Yslin
masz doświadczenie z taką działką? dałoby się tu umieścić dom z 3 stronami z oknami? czyli przysunąć ścianę domu do północnej granicy o te 1,5m, planowany dom to pewnie piętrowy na około 120m2