Wpis z mikrobloga

W związku z ostatnimi decyzjami Donalda Tuska i Andrzeja Dudy postanowiłem złożyć do prokuratury zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez te osoby.

#polska #duda #tusk #izrael #netanyahu #zbrodniarzewojny #prawo #prokuratura #zawiadomienie #stopbezprawiu #polityka
Jan_Jasnieoswiecony - W związku z ostatnimi decyzjami Donalda Tuska i Andrzeja Dudy p...

źródło: zawiadomienie1

Pobierz

Czy Tusk i Duda powinni zaprosić prezydenta Rosji na obchody zakończenia II WŚ w Polsce?

• Tak 52.5% (2120)
  • Nie 43.5% (1757)
  • Nie mam zdania 4.0% (160)

Oddanych głosów: 4037

• 84
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@otto13: Owszem, wspomogłem się AI, ale nie "Chatgpt", a "Copilotem". Nie jestem prawnikiem, a sprawa mnie mocno zbulwersowała - stąd to zawiadomienie w takiej, a nie innej formie. Uważam, że jest dobrze skonstruowane i uzasadnione. W każdym razie trzeba działać, a nie siedzieć z założonymi rękoma i liczyć na drapane.
  • Odpowiedz
@Jan_Jasnieoswiecony: Rozumiem bulwers, ale co to i po co te bzdury powypisywane? Nikt jeszcze nie został zaproszony, a nawet jeśli to nie ma przepisów zabraniających. Żaden z artykułów nie został złamany w jakikolwiek sposób. Do umorzenia.
  • Odpowiedz
@Jan_Jasnieoswiecony: oho, zielonka agresywna, chciałaby udawać sprawiedliwą na świecie, ale zapomina, że stronę sprawiedliwej palestyny trzyma równie sprawiedliwa zwierzęca rosja, a tam nie mają internetu ani kanalizy xD
  • Odpowiedz
oho, zielonka agresywna, chciałaby udawać sprawiedliwą na świecie, ale zapomina, że stronę sprawiedliwej palestyny trzyma równie sprawiedliwa zwierzęca rosja, a tam nie mają internetu ani kanalizy xD

@tellet: co ma piernik do wiatraka?
  • Odpowiedz
@Jan_Jasnieoswiecony: później się ludzie dziwią, że prokuratura i sądy działają wolno. Nie dziwię się jeśli są czymś takim zasypywane.