Wpis z mikrobloga

Cześć, zmieniłem umowę w T-mobile na Internet mobilny. Otrzymałem nowy router T-Mobile Internet 5G Home Office i niestety zacząłem mieć problemy na komputerze firmowym. Problem polega na tym, że na wszystkich innych urządzeniach jak odpalam speed test to otrzymuję mniej więcej takie wartości: ping 14, Download: 60.53 Mb/s, Upload: 15.87 Mb/s (ostatni test), gdzie na komputerze firmowym to ping 75, Download: 1,67 Mb/s, Upload: 1,92 Mb/s (ostatni test). Czy jest ktoś w stanie mi podpowiedzieć z czego to może wynikać? Sytuacja niestety jest bardzo problemowa i nie jestem w stanie tak pracować. Dodam że na firmowym komputerze łącze się z siecią VPN.

#tmobile #5g #internetmobilny #vpn #pracazdalna
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@takiMirek29: niestety nie mam praw administratora na kompie firmowym :/ metodą prób i błędów doszedłem do wniosku że to jednak wina nowego routera (nie mogę skofigurowac smart żarówek, problemy z kompem firmowym, rozmowa video przez WhatsApp zrywa połączenie co kilkanascie sekund na sekundę), a po przelozeniu karty do starego routera problemy ustały... szukając w internecie widzę że nie tylko ja mam z tym routerem problemy link. Porażką jest to
  • Odpowiedz