Wpis z mikrobloga

Czy to normalne, że wybierając dostawa pod dom bez wniesienia produkty są niedostępne a już w przypadku gdy wybierzemy opcje z wniesieniem, to nagle magicznie wszystkie produkty są dostępne?

#ikea
K_eM1 - Czy to normalne, że wybierając dostawa pod dom bez wniesienia produkty są nie...

źródło: temp_file5487306324791252810

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@K_eM1:Skontaktuj się z nami pod numerem 22 275 00 00, będziemy mogli sprawdzić dostępność wybranych produktów z dodatkową usługą wniesienia.
  • Odpowiedz
@IKEApl: xDDD no wy chyba nie rozumiecie o co tu chodzi. Nikt tu nie chce dodatkowej usługi wniesienia.
Te same produkty które są niedostępne w tańszej dostawie bez wniesienia, nagle magicznie są dostępne jak się dodatkowo zapłaci za wniesienie.
Żona dzisiaj zamówiła PAXa i musiała dopłacić 150 zł za wniesienie, bo w opcji bez wniesienia nagle półki i szuflady są niedostępne.
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@logika_logistyka No u mnie też kwestia paxów..
Z tego co się dowiedziałem na infolini, to w przypadku gdy łączna waga zamówionych przedmiotów przekroczy 200kg, to wysyłanych jest dwóch dostawców i wtedy jest opcja tylko z wniesieniem. Przy lżejszych meblach do 200kg jest możliwość wybrania opcji dostawy pod dom bez wniesienia, bo jest jeden dostawca.
  • Odpowiedz