Wpis z mikrobloga

@DystryktPrawdy: po to są ograniczenia prędkości, a do tego reszta przepisów która gdyby była regularnie egzekwowana zredukowala by miłośników fizyki za kółkiem do 0 - a ofiar na przejściu do minimum tych którzy faktycznie wchodzili dosłownie przed maskę - reszta przypadków, po użyciu hamulca kończyła by się w 80% tylko zlamaniami

Ps: aplikuje sobie tą maść, bo dobrze wiemy, że strasznie boli Ciebie przepis o pierwszeństwie pieszych
  • Odpowiedz
@nilphilus: boli każdego logicznie myślącego człowieka, bo piesi nie czekają aż auto się zatrzyma tylko w---------a się na pasy. Ja zawsze czekam do momentu, kiedy jestem pewny, że kierowca zamierza się zatrzymać.
Wczoraj jak z pracy wracałem jak już było ciemno, jechałem 40 bo kostka i kocie łby, nie było ślisko. Idzie para bardzo blisko krawężnika, ale nie skręcają, idą na wprost. ,,Nie wyrażają chęci" jak to się mówi. I
  • Odpowiedz
@parposz: dlatego napisałem, że boli mnie ignorowanie przez pieszych i kierowców zasad. (to są ci co właśnie robią skręt dosłownie pod koła)

Wiem o co chodzi z tym nagłym skrętem i jak dla mnie byłabyś niewinna (ale lepiej mieć kamerkę) - do tego nadal obowiązuje przepis odnośnie wtargnięcie z tego co się orientuję.

Ale prawda jest taka, że taki mem jest tłumaczeniem tych którzy nie zatrzymali by się nawet jakby
  • Odpowiedz
  • 3
@parposz

@nilphilus: Ja zawsze czekam do momentu, kiedy jestem pewny, że kierowca zamierza się zatrzymać.

Robię dokładnie tak samo. Jeżdżę dużo i czasem nawet zdarzy się dzieciak, który jak nie umie ocenić czy auto hamuje, to czeka aż się zatrzyma do zera lub mu mignie światłami i wtedy wchodzi. I tacy przeżyją. Niestety większość kaptur na łeb, słuchawki i nawet nie poświęci chwili, żeby odwrócić głowę i ocenić prędkość
  • Odpowiedz