Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@b4a3: zaraz cię tu zajebią na miejscu spocuchy za te słowa xD Ale to niestety sama prawda. Poe2 stało się tym czym miało się stać Poe1 ruthless na lepszej grafice. Na tą chwilę nie mam ochoty bawić się w tak potężny grind nawet będąc obecnie na urlopie jakoś tak czuję mega stratę czasu na to. Z chęcią wróciłbym jakby rozdzielili ssf od trade (żeby nie można było przejść z ssf
  • Odpowiedz
@b4a3:
Synek, gra ma wady ale to erli akses z ledwie połową kampanii i odgrzanym na szybko endgejmem. Do premiery może się jeszcze dużo zmienić i gra na premierę będzie za 0 groszy.

Mnie najbardziej rozczarowuje to jak bardzo endgame się różni od fabuły. Fabuła jest dość trudna, wymaga rozwagi i dzięki temu satysfakcjonująca, a w endgame (w sumie to nawet wcześniej bo gdzieś koło aktu 2-3 cruel) rozgrywka diametralnie
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@vateras131 Dodadzą trzy dodatkowe akty tylko jakie mapy w tych aktach będą skoro mapy w akcie trzecim są tak na siłę rozciągnięte?
Endgame mi się wgl nie podobał, grałem tam tylko warriorem i cała sztuka polegała na klikaniu jednego przycisku i wszystko wybuchało plus moje losowe śmierci. Mnie niestety gra nie przekonuje. Zapomniałem jeszcze wspomnieć o śmieciach męczą mnie gemy, fragmenty do orbów czy innych rzeczy, wszystkiego pełno plus jeszcze przedmioty
  • Odpowiedz
@b4a3: Chłop co porównał early access poe2 do diablo 4 które jest na rynku półtora roku. Endgame jest doklejony na szybko bo obecnie skupiają się na dokończeniu pozostałych 3 aktów dlatego mamy 3 odgrzewane akty na wyższym poziomie trudności. Atlas ma swoje wady, ale znowu to jest Early Access a gra ma dosłownie miesiąc w tym dwa tygodnie chłopy z GGG byli na urlopie więc zmiany będą wdrażane cały czas.
  • Odpowiedz
@b4a3: Tak jak przedmowcy napisali - to jest early access. Do tego o------y koncertowo tydzien przed pojsciem wszystkich na przerwe swiateczna ( ͡° ͜ʖ ͡°) Gierka w early accessie ma siedziec od pol roku do nawet roku, wiec duzo sie na pewno zmieni.
  • Odpowiedz
ja jestem graczem d4 i sie tego nie wstydzę, ale ile pomyj w necie się naczytałem po premierze poe2 jakie d4 jest złe a jakie poe2 jest wspaniale to głowa mała.Coś takiego dawno nie miało miejsca że ogrom graczy tak mocno gloryfikowała grę że postawili jej pomnik zaraz po paru dniach od early akcess.Tam był taki hype że np nadinwins ten nasz streamer no to się spuszczał już po samym poruszaniu czy
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@knurku @Erlade Co z tego że early acces? Co to ma wspólnego z wydłużonymi na siłę mapami gdzie idziesz i idziesz i końca nie widać? Co to ma wspólnego z craftingiem, gdzie wszystko jest tak losowe że wgl nie opłacalne i musisz handlować by mieć lepsze przedmioty, na drop nie ma co liczyć. Czy te triale gdzie jak masz pecha trafiasz na takie debuffy, że go nie przejedziesz. Moim zdaniem
  • Odpowiedz
@b4a3 Co ma wspólnego? Już ci tłumaczę. Porównujesz gry z early Access do diablo 4 które zostało wydane jako finalny produkt bez kontentu, który miał na premierę już battlepasa ale brakowało co robić xD biegać dungeony od 1-100? Gdzie biegało się z punktu do punktu by dopiero zabić bossa? Gdzie był ten kontent tam? Bo w poe w ea masz więcej aktywności niż obecnie w całym diablo 4. Może porozmawiamy o
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@knurku Dalej to nie zmienia faktu, że twórcy Poe2 chwalili się potężną długą fabułą trzech aktów, a fanboje pisali że trzy akty to cała fabuła diablo 4. Tylko wszyscy zapomnieli napisać że 90% tej fabuły to błądzenie na mapach.
Endgame jak pisałem to klikanie praktycznie jednego przycisku i wszystko wybucha. W Diablo4 przynajmniej mapy i potwory nie są takie nonnotonne.
  • Odpowiedz
@b4a3: jak to nie? Bicie np. bossów w D4 to w 90% przypadków stanie blisko nich, healowanie się i naciskanie jednego przycisku.
Poza tym feedback dociera do GGG i starają się na bieżąco poprawiać grę bazując na pomysłach graczy, a mogli robić jak Blizzard - mieć to w dupie i robić i tak po swojemu, co niszczy grę i stopniowo zaniża liczbę graczy online.
  • Odpowiedz
@b4a3: chłop co narzeka na na RnG w grze opierającej się na RnG. Mogę się zgodzić że mapy są duże, ale to raczej zaleta a nie wad, chociaż mogłyby być mniejsze a mieć więcej pitow, jaskin itp. Ślepe uliczki? I trzeba się wracać? Typie Ty umiesz korzystać z mapy? Dalej nie czytam bo mi się nie chc e
  • Odpowiedz
@b4a3 Nie są monotonne bo dodali parę miesięcy temu parę bossów które padają jak szmata mimo tego, że nie są zwykłymi bossami , nawet Duriel, który miał być super ciężki to porażka jeśli chodzi o walkę z nim a porównując jak ciezko z nim było w dwójce to przepaść. Zwykle bossy mają malo mechanik bo one mają za zadanie sprawiać trudność na początku a potem je mielisz, na tym polega ten
  • Odpowiedz
@b4a3 z 4 ascedencjea j-----m się z tydzień

Kupowałem po 4 klucze na 75 lvl u------m z 10 aż się nauczyłem, teraz mógłbym robić każdy do końca. Dzisiaj mi się w końcu udało zdobyć ostanie 2 punkty ascenddencji.

Jest trudno nawet bardzo o to tu chodzi , ta gra nie jest dla wszystkich.
  • Odpowiedz