Wpis z mikrobloga

  • 454
@chud: ludzie już mają gdzieś zaszłości i renomę marek...to już się zatarło - mercedes ma silniki renault, suzuki tylko nakleja znaczki na toyoty, ople zepsute przez stelantis itd...To już nie te czasy. Jak kogoś marka nie interesuje to ma gdzieś że jedzie jakimś nonamem
  • Odpowiedz
@chud: CCC. Cena czyni cuda. Od zawsze na zawsze w kraju na Wisłą. I jakby ja tego nie neguję bo skoro jakiegoś miejskiego BYDa czy jak to się tam pisze możesz mieć za 80k a na g---o fabię trzeba położyć ponad stówkę (nie mowię o golasie, bo wiadomo to niemiec, więc za wszystko co jest standardem w innych autach dopłacasz srogo)? No matematykę zostawiam tobie.
  • Odpowiedz
Widzę ostatnio bardzo dużo MG. Z jakiego powodu?


@chud: Przepraszam, ale gdzie niby widzisz tak bardzo dużo tych MG? Bo ja przez ostatnie pół roku widziałem ich tyle, że mógłbym policzyć co najwyżej na palcach jednej no może dwóch rąk gdzie w porównaniu do każdej innej Japońskiej, Koreańskiej, Francuskiej, Niemieckiej, Amerykańskiej marki masz takowe na każdej drodze i osiedlowym parkingu.
  • Odpowiedz
Widzę ostatnio bardzo dużo MG. Z jakiego powodu?


@chud: Europejskie koncerny odleciały z cenami i ludzie mają w nosie znaczek na masce.
  • Odpowiedz
@fff112: Opel były już zepsute wcześniej i stellantis nie było w stanie mu za wiele zaszkodzić :P A tak na serio to zlukaj sobie filmik na YT o zabezpieczeniu antykorozyjnym podwozia w MG xD
  • Odpowiedz
@chud: Bo ludzie się opamiętali i zrozumieli że dlaczego mają płacić za jakieś g---o w papierku Stelantisa z puretechem za 150 k zł skoro mogą kupić takie samo chińskie g---o za 120k zł
To nie jest tak że chińskie samochody tak się poprawiły przez ostatnie kilka lat, po prostu europejska motoryzacja sie zeszmaciła do tego stopnia że jest mniej więcej na równi z chińskimi wynalazkami
  • Odpowiedz
@chud: niska cena, bogate wyposażenie silniki na ogół 4 cylindrowe bądź hybryda na 4 cylidrach, duża dostępność, salon w każdym większym mieście.
  • Odpowiedz