Aktywne Wpisy

walokid +8
Robiłem koledze #elektryka w domu, a nie jestem elektrykiem. Łączyłem kable na kostki wago bo najłatwiej się spina i rozpina, ale kiedyś mi jeden spec mówił że to fuszerka jest i lepiej zaciskać przewody albo łączyć na kostki skręcane. Jakie macie zdanie na ten temat?
#majsterkowanie #walokidmajstruje
#majsterkowanie #walokidmajstruje

źródło: wago
Pobierz
delli44 +594
UWAGA! Przedstawiamy najnowszą mapę Wypoku! #heheszki

źródło: 65feef06d4e4add0933bd08928308da5
Pobierz
Wczoraj pytałam, czy roczniki 80/90 pamiętają rosół z przestudzoną kaszą manną.
No to dziś zrobiłam, pierwszy raz w życiu :)
źródło: 20250107_134223
PobierzCiocia robiła jak byłam mała :) Ale po ankiecie z kilku postów niżej widać, że to raczej mało popularne było (albo regionalne)
@longas: to chyba taki relikt wczesnych lat 90; zamiast pomidorówki jak zostaje rosołek :)
Moi dziadkowie to nawet rosołek z ziemniakami jedli ¯\(ツ)/¯
@corsa900: u mnie już była końcówka stąd zrobił się mętny od manny
źródło: e7214738b70c594c7907b65314b74421ed99d5c7dc2e94e9b35284ef2ce5c298
PobierzDo dziś
@corsa900:
Łódzkie, albo to jakaś 'potrawa' z ubogich domów ze starych czasów, chociaż ciocia raczej typowa 'średnia' :)
Nie wiem ¯\(ツ)/¯ wiem że po wspominkach z ciocią sama sobie spróbowałam. Ot
źródło: Libros
PobierzDo mojej Almy chodzi Robert Makłowicz, znany krakowski smakosz i krytyk kulinarny. Pan Makłowicz zawsze przychodzi do Almy w butach węgierskich marki Bata (pan Robert jest znanym miłośnikiem przyjaźni polski-madziarskiej), spodniach jedwabnych w kolorze jasnym, białej koszuli oraz uszytej w Budapeszcie na miarę marynarce koloru beż. Twarz jego wygolona wygląda jak księżyc w pełni lub młody cypisek, grzywa zaczesana jest do tyłu, a
źródło: IMG_6747
Pobierz@SlavedWizard: z ciekawości, jaki region Polski (mniej więcej)?
Takie coś trafiłam:
https://www.gov.pl/web/rolnictwo/rosol-z-kostka-z-kaszki-mannej