Wpis z mikrobloga

Hej, pytanie do osób które stosują lub stosowały catering. Mam sporo do zrzucenia, a odkąd mieszkam sam to nie ukrywam że moja dieta pozostawia wiele do życzenia xD Chcę to zmienić, ale jednocześnie studiuję zaocznie, staram się pracować na tygodniu, jeśli jest możliwość to też w weekendy. Słowem, nie mam za bardzo czasu i siły na samodzielne robienie zakupów, gotowanie jakichś zbilansowanych posiłków. Zastanawiałem się nad #kuchniavikinga z możliwością wyboru posiłków. Tanio nie jest, ale jest jakiś kod teraz, za 2 miesiące 3100 zł około. Spora oszczędność czasu, wyliczone już kalorie, wystarczyłoby się tylko trzymać tych posiłków. Ale chciałem spytać o wasze doświadczenia z cateringiem dietetycznym, jak ktoś chce się podzielić to chętnie poczytam
#pytanie #dieta #jedzenie #odchudzanie #cateringdietetyczny
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@viciu03: ja korzystałem przez ponad półtora roku do sierpnia z "wybór menu" i bardzo sobie chwalę. Kalorie dobierałem sobie indywidualnie, ale zawsze byłem bardzo zadowolony czasem dobijałem białko szejkiem. Posiłki smaczne, bardzo syte. Jak dla mnie to przez ten ostatni bardzo intensywny dla mnie czas było świetne rozwiązanie. No i cenowo nie wychodziło tak źle, bo korzystałem z aplikacji dietly, a tam zawsze łapałem się na jakieś kody rabatowe, zbierałem
  • Odpowiedz
  • 0
@dr_papieros: no właśnie się zastanawiam. Najpierw muszę trochę budżet podreperować żeby w ogóle móc sobie na te pierwsze dwa miesiące pozwolić xD Ale wydaje mi się że spoko opcja bo wydasz tą kasę i już jedzenie na x dni masz z głowy. Tylko słyszałem opinie że często rzeczy są mało doprawione, rozgotowane i że po czasie wszystko smakuje podobnie
A i ci kurierzy ponoć późno stosunkowo te paczki dostarczają
  • Odpowiedz