Aktywne Wpisy
skeeto666 +355

WielkiNos +276
Kiedy spodobała ci się kobieta, ale przypominasz sobie, że to tylko p---------a.
#p0lka #pieklomezczyzn #bekaztwitterowychjulek #onlyfansiary #hipergamia
#p0lka #pieklomezczyzn #bekaztwitterowychjulek #onlyfansiary #hipergamia
źródło: temp_file7223545344122652544
Pobierz





- spalinowe -3.5%
- elektryczne -2.4%
W 2024 sprzedało się 7382 sztuki aut EV mniej niż w 2023. Głównie przez Teslę ( Y -25% tj -8550 sztuk, Model 3 -53% tj -12922 sztuki) i chińczyków (MG4 -60% tj 8000 sztuk).
Teraz czekamy na wysyp artykułów o załamaniu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#motoryzacja #samochodyelektryczne #tesla
Od dawna mówiłem że tak będzie i tłumaczyłem dlaczego, to nie słuchałeś ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wytłumacz jeszcze raz ( ͡° ͜ʖ ͡° )つ──☆*:・゚
Do tego dziś to już trochę obciach jeździć Teslą, i to jeszcze nie biorąc pod uwagę Muska i Trumpa
Pamiętam że wspominałeś o lepszych autopilotach u konkurencji (ale to chyba bardziej kwestia tego że FSD jest zablokowane w Europie) czy gorszej technologii bateryjnej (wolniejsze ładowanie) ale najwydajniejszy naped i tak zapewnie topowe zasięgi.
Dlatego dalej nie rozumiem skąd
Ale to bzdura. Dlaczego coraz więcej aut może jeździć bez trzymania kierownicy po autostradach i eskach w Europie? Przecież Tesla powinna być z tym pierwsza. Wszystko rozbija się o jeden wymóg w UE. Chcesz dopuścić więcej niż lvl 2? Producent bierze za to odpowiedzialność. Z jakiegoś powodu Tesla nie chce i woli to robić w USA i
@PiotrFr: Ale w jaki sposób? Chcesz mi powiedzieć, że ford czy vag biorą odpowiedzialność za obecne autopiloty? Chodzi mi teraz o kwestię nazewnictwa bo FSD to tylko autopilot z nazwy w tym momencie. Zobacz jak tesle jeżdżą po stanach po ostatnich updatach. Dlaczego tesla nie może wypuścić tej funkcjonalność ale dalej z obwarowaniem, że kierowca musi nadzorować ruch pojazdu?
Bo z tego co piszesz to ja to rozumię tak,
Mówimy o francuskim rynku. Polskiego w ogóle nie ma co brać pod uwagę bo jest zbyt niedojrzały. Zaraz wrzucę parę propozycji. Pamiętaj że w Tesli bierzesz za cenę katalogową, ewentualnie z inv,
Odnieś się proszę do ceny. Dodam tylko że przeklikałem się przez konfiguratory i nigdzie nie ma mowy o autopilotcie tylko adaptacyjnym ACC. Czy zmiana pasa ruchu, obsluga wyprzedzenia czy zjazd na rampę autostradową jest obsługiwane w takiej skodzie? Pamiętam, że kiedyś ją zachwalałeś że lepsza niż tesla
Odnieś się proszę do kwestii cen, bo to powinno być
@PiotrFr: Ok, to czekam
ID4 z 286 KM i 77 kWh, z ekwiwalentem rozszerzonego autopilota i matrixami kupisz za 44-45k€ bez dopłaty. Za tyle samo można kupić Enyaqa 85, nawet ID7 w granicach 45-46k.
Elroqa 85 (mniejszy ale bardziej pożądany
Ford tak, ale tylko mustang chyba póki co. VAG nie ma jeszcze
Poza tym polityka firmy, wartość rezydualna (rynek używek Tesli już nie jest zbyt nośny)
źródło: 1000018637
Pobierz@PiotrFr: Podejrzewałem, że tak i te -25% na TMY to rozdrobnienie się na alternatywy + dostępność mniejszych modeli. Dla kogo Y był za duży to albo nie kupił albo się przemęczy od premiery czyli jeden cykl użytkowania
@PiotrFr: Co o znaczy? Wszystkie elektryki doświadczył zapaści w używkach. Dlaczego tesla najmocniej po dupie dostaje?
Ale tu wracamy do tego o czym mówiłem na początku. Jest jakiś procent ludzi którzy chcieli Teslę 3 (bo tak, bo są geekami, bo moda itp).