Wpis z mikrobloga

@WielkiNos: Ja pierdyolę petardziaży nie ze względu na pieski ale wczoraj już 2 razy z balkonu musiałem skopywać race bo jakiemuś kretynowi nie chciało się odejść kawałek dalej tylko odpalał je pod samymi oknami. Dobrze, że byłem w domu bo by się mogło coś zajarać. Yebać leni. Yebać ich.
  • Odpowiedz
@WielkiNos no ale jak to komuś szczekanie może przeszkadzać przecież to pies a poza tym on szczeka w MOIM mieszkaniu łee łee

W ogóle to rozwala mnie taka "miłość" do psów. Nie znam się ale mam wrażenie, że pies nie szczeka przez 8h z radości... Poza tym z tego co zauważyłem to nieustannie szczekają tylko psy wyprowadzane na czas wypalenia papierosa albo wyzerowania małpki.

Kurde nie ma nic gorszego niż taki
  • Odpowiedz
  • 4
@przemek-ja to jacyś zaburzeni ludzie, którzy nie myślą, że to może zjeść jakieś niewinne zwierzę. Ostatnio widziałam gdzieś post na fb, że zatruła się tym sarna.
  • Odpowiedz
@WielkiNos: Mam wrażenie, że z roku na rok jest coraz gorzej i coraz bardziej psiarzom o--------a (a fajerwerków jest stopniowo mniej, poza samą nocą, więc to tym dziwniejsze że się pieklą).
Czasem odpalam grupę mieszkańców mojej rodzinnej wsi i obecnie panuje tam taki incydent kałowy, jakiego chyba nigdy nie było. Mała mieścina z jednym kebabem i apteką, a tu apele do radnych, zeby zakazać w przyszłym roku strzelania bo w
  • Odpowiedz
@WielkiNos: normalnie jak bym słyszał moją ex szefową. Dzwonisz do niej to nie da się usłyszeć słowa bo pimpus n--------a ale fajerwerki jak tak można xd.
Oczywiście pies bez smyczy bo ma kontrolę nad psem. Pamiętam ze zanim stamtąd w-------m doszlo juz do sytuacji w których zaczęła z tym psem gadać xd. I to nie takie normalne teksty w stylu "who's good boy" tylko normalnie dialogi, co ona mówiła i
  • Odpowiedz
@WielkiNos: no dzisiaj plusa nie dostaniesz. Teraz wytłumacz patusom z achtungiem w ręku, że na strzelanie tym gównem mają 1 dzień, a nie dwa tygodnie. Nie mam psa ale wkur... mnie ten nieustający hałas.