Wpis z mikrobloga

#warframe nie wiem czy ten tag żyję, ale potrzebuję osoby która mnie troche poprowadzi w warframe, niby mam już "sporo: zrobione lecz potrzebuje jakiegoś bodźca, jestem dość początkującym graczem (poprowadzi -> doradzi)
  • 38
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

• 0
@sanctioned_suicide: @Pallazo @KakaowyTaboret @reveil Dobra, zaczynam rozpiskę moich problemów i z jakim nastawieniem siadłem do WARFRAME (bedzie to prawdopodobnie 3 najmocniejsze podejście, teraz albo nigdy!)

Moje drugie podejście do Warframe (które zakończylo sie w momencie jak był ten event z tymi pisoletami na wodę ostatnio) że nie mogłem sobie wybrać celu, napewno jest jakiś standarodwy cel w Warframe, wiem że jest to grindowsnik a ja jestem graczem
  • Odpowiedz
@Dejwor: dog days, czyli śmigus dyngus:D uwielbiam. Saryn - ona zatruwa cele, rhino z kolei to tankowaty frame, ale troche powolny jak dla mnie. Mody za otwarcie kluczy, pierwsze slysze tak szczerze - można kupić za dukaty (ale i nie tylko), - ale potrzebujesz części prime wlasnie, ktore moglbys na dukaty wymienic. Co dwa tygodnie pojawia się handlarz baro, u niego możesz wymienić dukaty na bronie, mody, kosmetyki.
  • Odpowiedz
  • 0
@sanctioned_suicide: dobra, tylko z tego co napisales to jak ogarniam, chodzi mi o cel w tej grze, do czego powinienem dążyc by to spełnić, jak zdobyć endo w fajnej ilości, przypuśćmy 5k (bez sprzedawania tych klejnotów śmiesznych) bo endo jest glownym moim spowalniaczem
  • Odpowiedz
@Dejwor: endo głównie zdobywa się farmiac mody, masz też arenę, na której jedynie endo wypada, ale do tego potrzebny nekros niestety jest, żeby jak najwięcej wypadło i nova, żeby szybko poszło z tym. - czyli grupę. Wiesz, statuetki endo nie są zbyt dużo warte, bo od 4 do 10 platyny (zawsze umieszczaj gwiazdki!l wtedy troche więcej dostaniesz, endo i platyny
  • Odpowiedz