Aktywne Wpisy

tojapaweu +110
Po ostatnich wydarzeniach, napisałem post w którym apeluje do kobiet, aby uważały na siebie, bo p-----w nie brakuje.
Co przeczytałem w zamian? JESTEM CZĘŚCIĄ PROBLEMU, a to tylko kropla w morzu. Większość odpowiedzi, że nie powinienem kazać uważać kobietom, tylko edukować mężczyzn.
A idźcie w p---u z tymi #rozowepaski
#zalesie #torun #logikarozowychpaskow #lewackalogika
Co przeczytałem w zamian? JESTEM CZĘŚCIĄ PROBLEMU, a to tylko kropla w morzu. Większość odpowiedzi, że nie powinienem kazać uważać kobietom, tylko edukować mężczyzn.
A idźcie w p---u z tymi #rozowepaski
#zalesie #torun #logikarozowychpaskow #lewackalogika

źródło: Zdjęcie z biblioteki
Pobierz
Xxxvvvwww +285

źródło: temp_file4460833836964255216
Pobierz
Skończyły się święta. Spędziłem je z rodzicami jak co roku. W święta dostałem od Mikołaja kopertę z banknotem, perfumy (firmy krzak), ptasie mleczko i chipsy pod choinkę. Oni sobie prezentów nie robią. Z racji, że studiuję nie robię im prezentów jeszcze. Nie pracuję, a próby podjęcia pracy kończyły się fiaskiem. Rodzice w święta się kłócili, bo tata się dowiedział, że mama roztrwoniła odłożoną kasę, której nie miał nikt z nich brać. Miało to być na konkretny cel. Mama generalnie nie zna umiaru z zakupami spożywczymi, często kupuję za dużo czy dla siebie ubrania w za dużej ilości, a także dostaje wypłatę po świętach. W święta się okazało, że kuchnia jest do wymiany. Teraz trzeba będzie od nowa składać pieniądze tata mówił. Też przez to tatę wkurzyło. Mama też ma lekkie kłopoty zdrowotne od roku jakoś coś tacie mówiła, że musi maść kupić teraz czy coś. I jak mama poszła do toalety to tata mnie zawołał, pytał się czy dałem coś mamie w prezencie czy jakieś 50 zł. Raczej głupi nie jest i wiedzieć powinien. Ja mówię prawdę, że nie. Nigdy nie dawałem. Nie zarabiam i później odszedłem, a on nic. Mama coś usłyszała będąc w toalecie i pytała się co tata mówił mi po cichu. I mówię jej, że mówił, że czemu jej 50 zł nie dałem na prezen