Aktywne Wpisy
BobekRobek +8
Wiem, że jest sobota i większość ludzi pewnie spędza czas na różnych aktywnościach niezwiązanych z pracą ale...
jestem lekarzem, pracuje wyłącznie państwowym systemie. Nienawidzę kontaktu z ludźmi. Męczy mnie, wykańcza. Potrzebuje pracy gdzie jestem tylko ja sam, robię coś najlepiej z dala od ludzi i bez kontaktu z ludźmi. Czym się zająć?
#praca #pytanie #pieniadze #depresja
jestem lekarzem, pracuje wyłącznie państwowym systemie. Nienawidzę kontaktu z ludźmi. Męczy mnie, wykańcza. Potrzebuje pracy gdzie jestem tylko ja sam, robię coś najlepiej z dala od ludzi i bez kontaktu z ludźmi. Czym się zająć?
#praca #pytanie #pieniadze #depresja

pcela +72
Kolejny kierowca, co myśli, że wszystko mu wolno. Zastawiony cały chodnik i niszczenie zieleni.
Pojazd należy do ambasady Kataru.
#warszawa #wlochy #parkowanie #patoparkowanie #patologiazewsi #patologiazmiasta
Pojazd należy do ambasady Kataru.
#warszawa #wlochy #parkowanie #patoparkowanie #patologiazewsi #patologiazmiasta
źródło: temp_file2821284858309774076
Pobierz

No, ciekawa odpowiedź. Wynika z niej, że dowody są dopiero gromadzone.
Czyli jednym słowem można powiedzieć, że nazywanie setek mężczyzn złodziejami i aferzystami odbywało się bez dowodów?
Cóż typowe dla lewicy. Obrażać mężczyzn i odkażać ich o coś czego nie zrobili.
Do wszystkich praworządnych, uśmiechniętych Polaków: winę stwierdza prawomocny wyrok sądu, a nie gadanie Tuska na potrzeby kampanii wyborczej. Nazywając jakiegokolwiek mężczyznę złodziejem, bez wyroku sądu niszczymy życie takiemu człowiekowi, który w świetle prawa jest niewinny. No, ale do kogo ja mowie , praworządność i konstytucja jest ważna tylko wtedy, gdy trzeba walić w pis.
#bekazlewactwa
#polityka
#pieklomezczyzn
#4konserwy
#bekazpo
@aarahon: tak, według
https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzu-dziennik-ustaw/kodeks-postepowania-karnego-16798685/art-5
jest niewinny.
@aarahon: od stwierdzenia winy jest niezawisły sąd.