Wpis z mikrobloga

#blender3d #blender #grafika3d #grafikakomputerowa

W związku z dużą liczbą otwartych kart w firefoxie zacząłem robić trochę porządków, i trafiłem na ciekawy dodatek, którego póki co nie używałem, ale wydaje się bardzo ciekawy i jeżeli dobrze rozumiem opis, to należy sobie przygotować odpowiednią teksturę czy też tak zwany UV atlas jak poniżej, a dodatek ma za zadanie spróbować dopasować poszczególne części rozkładanej siatki UV do atlasu z uwzględnieniem wielkości poligonów, no i efekt poniżej wygląda bardzo zachęcająco. Może już ktoś przerabiał?

https://github.com/leukbaars/DreamUV
stigmatic - #blender3d #blender #grafika3d #grafikakomputerowa

W związku z dużą licz...

źródło: Dream UV

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 1
@stigmatic ciekawe, sprawdzę sobie po świętach. Niestety całe UW editing w blenderze , jest wg mnie słabe. Mam porównanie bo w robocie pracujemy na Maya i chciałbym aby uw w blenderze było tak dopracowane jak w Maya.
Używam dwóch dodatków textools i texel density. Poleciłbyś, jakies inne jeszcze?
  • Odpowiedz