Wpis z mikrobloga

Nie rozumiem ludzi, którzy narzekają na wytrzymałość mutantów w tej nowej grze z uniwersum Stalkera. Tutaj udało się ją zabić bez wystrzelenia ani jednego naboju.
#stalker #stalker2
EissIckedouw - Nie rozumiem ludzi, którzy narzekają na wytrzymałość mutantów w tej no...
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 5
@Zgrywajac_twardziela: szczerze mówiąc to nie wiem jak to działa, wiem tylko, że w poprzednich częściach mutanty atakowały tego kto był najbliżej a nie focusowały się tylko na graczu, a jak gracza nie było w pobliżu to stały w miejscu i dawały do siebie strzelać xD

  • Odpowiedz
@EissIckedouw ona chyba ze starosci umarla. Swoja droga tragedia AI, zupelne ignorowanie npc.
W starych stalkerach byles traktowany jak kazdy inny.
W ogole to studio to dno totalne, stalkera 2 na wlasnym silniku chcieli wczesniej zrobic to polegli to pozniej wykupili licencje na UE5 i co zrobili? powrzucali modele i natrzaskali cutscenek z motioncapture. Jedyne co maja to artystow dobrych a technicznie to ich zwykli moderzy bija na glowe.
Randomowy spawn
  • Odpowiedz
  • 0
@othe2137: ja to się cieszę, że przeszedłem tylko ze 3-4 mody fabularne do poprzednich części i zostało mi jeszcze pewnie ze 100 innych i nie będę musiał grać w dwójkę do czasu jak moderzy jej nie ogarnął. No chyba że im się nie będzie chciało (tak jak ze Starfieldem bethesdy) to wtedy będę miał jedną grę z uniwersum stalkera mniej do ogrania xD
  • Odpowiedz
@Zgrywajac_twardziela przecież ncp walą do mutantów, ale niekoniecznie wygrywają to starcie. Miałem już sytuację, gdy ncpy poległym w takim starciu mimo woli walki.
Dobrze że jest w gamepassie, bo jest kulawo jak przy pierwszej części.
  • Odpowiedz
@EissIckedouw: Kumam problemy stalkera 2 i fakt jest ich sporo, ale nie zapominaj, że to Chimera i np. w zewie prypeci też potrzebowałeś mnóstwo amunicji, żeby ją zabić, a npc na 100% zadają mniejsze obrażenia mutantom - to widać nawet po nibypsach, które jak walczą z przewagą liczebną to potrafią cały patrol ubić, a od gracza padają na 1 strzał ze strzelby xD

https://www.youtube.com/watch?v=hhbR6dkAOOk
szdunek - @EissIckedouw: Kumam problemy stalkera 2 i fakt jest ich sporo, ale nie zap...
  • Odpowiedz
  • 5
@othe2137 super trafny komentarz. Też mnie to irytuje, że mutanty i nawet inni npc mają pełen focus na gracza a nie na najbliższy cel. Sprawia to, że rozgrywka robi się nienaturalnie trudna.
A spawn NPC to nieśmieszny żart. Dosłownie czuć, że są jakieś heatpointy które triggeruja eventy i losują je z jakiegoś określonego poola dla danej lokalizacji (np. przy przechodzeniu przez X spawnuje Y, V, lub Z).
Brak możliwości rozróżnienia przeciwnika
  • Odpowiedz
  • 4
latarka o mocy radia z kaczora donalda


@Krzysu: zgniłem z tego stwierdzenia bardziej niż powinienem, ale to prawda, jeszcze warto dodać 5-6 razy krótsza doba niż w podstawce przez co prawdopodobnie w trakcie jakiejś podróży nagle zrobi się noc i będzie ta latarka potrzebna
  • Odpowiedz