Wpis z mikrobloga

Zakupiłem pewien produkt na działalność (zapłaciłem z góry), ale sprzedawca od miesiąca mi tego nie wysłał i nie wie kiedy wyśle. Odpisuje tylko, że wyśle jak najszybciej będzie mógł, ale żadne daty nie padają. Jakie mam realne możliwości, żeby zrezygnować z tego zamówienia i dostać zwrot kasy? Z tego co czytam to pozostaje mi tylko droga sądowa, bo nie jestem w tym przypadku konsumentem. Co za kraj xD

#zwrot #prawakonsumenta #reklamacja
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Pwado: Jak płaciłeś kartą (a zawsze powinieneś) skorzystaj z chargeback.

https://moneteo.com/artykuly/procedura-chargeback-obciazenie-zwrotne-co-to-jest
Chargeback – co to jest i jakie daje korzyści?
Dużo ludzi wciąż nie wie o tej usłudze/ochronie. Gdzie się tylko da warto płacić kartą, a nie przelewem (przy kupowaniu przedmiotów ,usług, wycieczek...). Chargeback to procedura reklamacyjna inicjowana przez bank po otrzymaniu zgłoszenia od klienta korzystającego z karty płatniczej. Czas na zgłoszenie reklamacji w ramach procedury chargeback może być różny.
  • Odpowiedz
@Pwado: No to masz nauczkę na przyszłość. Chargeback czasem dupę może uratować.
Kiedyś próbowałem zapłacić za wycieczkę kartą-no nie da się, wszędzie przelew cwaniaki.
W końcu przez internet znalazłem sprzedawcę oferującą tę samą wycieczkę, z możliwością płatności kartą.
  • Odpowiedz