Wpis z mikrobloga

#allegro zachowanie niektórych sprzedawców po otrzymaniu negatywnej oceny (słusznie i uzasadnionej) to już jest praktycznie nękanie, jeszcze chwile i mi wyjdzie z lodówki z propozycją dogadania żebym usunął xD
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Loginconajmniej4znaki:
Uwielbiam takie sytuacje:D Zamontujesz coś co nie działa/ nie spełnia oczekiwań i masz to zdemontować, odesłać, zamontować ponownie i pochwalić:D
Mistrzostwo….chociaż mam Ziomka, który odwraca sytuację i nawet mając pełnowartościowy produkt przymusza sprzedawcę do upustu… Także na każdego cwaniaka znajdzie się większy cwaniak¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
  • 0
@Loginconajmniej4znaki
Takie zachowanie wymusza Allegro. Oni za jeden negatyw potrafią nawet zablokować konto (dla Allegro nie ma znaczenia ile miało się bezproblemowych transakcji). Wtedy jedyną opcją jest dogadać się z kupującym, aby usunął negatyw.
Dodam jeszcze, że kupujący często mylą ocenę produktu z oceną sprzedawcy.
  • Odpowiedz
  • 0
@wrobelix1992
A czy to wina sprzedawcy? Jak zakupiony produkt ma jakąś wadę, to składa się reklamację. Natomiast jak się nie podoba, to zawsze można zwrócić zakupiony produkt (sprzedawca musi przyjąć zwrot, ale może pomniejszyć zwracaną kwotę, jeżeli przedmiot wróci w pogorszonym stanie). Zgodnie z prawem, kupujący może sprawdzić towar, tak jak by mógł to zrobić w sklepie stacjonarnym (i nic więcej).
A i obie strony transakcji obowiązują przepisy ustawy o prawach
  • Odpowiedz
@pcela: Z myleniem tych opinii się zgadzam, bo sam w to wpadłem. Po telefonie od sprzedawcy oczywiście naprawiłem błąd.
Jednak kiedy kupiłem bezpośrednio od producenta rolety dzień/noc i były ujowo przycięte to szlag mnie trafił, że mam to demontować, pakować, ponownie odebrać, ponownie zamontować, a na końcu pochwalić.
Ktoś odwala lipę, a ja swoim czasem mam płacić za czyjąś niekompetencję…
  • Odpowiedz