Wpis z mikrobloga

#blender #3d #grafika3d
Ok, kończę ten projekt bo mi za dużo czasu przepalał.
Uczyłem się nieco blendera, więc postanowiłem wymodelować pewną twarz. Dlatego ten jegomość, bo w necie nie ma jego dobrych modeli 3d. Postanowiłem zrobić lepszy. W komentarzach dodatkowe foty.
mazaq1 - #blender #3d #grafika3d
Ok, kończę ten projekt bo mi za dużo czasu przepalał...

źródło: final_a

Pobierz
  • 41
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 5
@mazaq1: zrobiłem również wersję taką do renderu, ale skóra jest jak z plastiku bo:
dobre teksturki są kosztowne i bardzo czasochłonne
no i nie jestem jeszcze na tym levelu
mazaq1 - @mazaq1: zrobiłem również wersję taką do renderu, ale skóra jest jak z plast...

źródło: final_b

Pobierz
  • Odpowiedz
  • 0
@milkov: no na tej wersji do renderowania faktycznie troche tak memcenowy, ale ten do druku ogarnia.
kwestia zrobienia shadera skóry, który decyduje czy postać wygląda jak z gliny albo na prawdziwą... nie umiem tego no i drogie takie mapy są
  • Odpowiedz
@mazaq1 a w zbrushu próbowałeś modelowanie twarzy? Mega intuicyjny program, co prawda korzystałem z niego tylko kilka razy i ponad 10 lat temu ale wspominam dobrze
  • Odpowiedz