Wpis z mikrobloga

@lukija: Trzymaj i czekaj na inicjatywę tamtej firmy. Jak się upomną to odeślesz. Już Ci kasę odesłali, więc to nie jest warunek zwrotu. To im powinno zależeć na tym, żeby odzyskać swoją rzecz. Jak się będą burzyli to napisz im, że czekasz na kod do paczkomatu ... bo to w końcu oni zawinili - nie ma powodu dla którego Ty masz pokrywać koszty przesyłki zwrotnej.
  • Odpowiedz
  • 0
@lukija

Jak to była reklamacja, to masz tylko udostępnić towar sprzedawcy. Jak ten go nie odbierze, to już nie jest twój problem. Odsyłać nie masz obowiązku (chyba że tak się umówisz ze sprzedawcą).
  • Odpowiedz
@lukija: wow, masakra.. niby na allegro na sprzęty apple trzeba uważać i niby nawet w sklepach stacjonarnych można się naciąć ¯\(ツ)/¯ dobrze, że się zorientowaliście w porę
  • Odpowiedz