Wpis z mikrobloga

Cześć! Przyznam szczerze, że taka sytuacja spotkała mnie po raz pierwszy od czasu korzystania z usług Airbnb, więc nie mam pojęcia co mogę w tej sytuacji zrobić. We wrześniu zarezerwowałem pobyt u hosta w Warszawie celem odwiedzenia jarmarku bożonarodzeniowego. Doskonale pamiętam, że w trakcie rezerwacji praktycznie cały grudzień był u niego wolny. Tydzień przed planowaną datą wyjazdu, otrzymuję informację o odwołaniu rezerwacji z powodu podwójnej rezerwacji. Ręce mi opadły. Znaleźć cokolwiek teraz w podobnej ceny niestety nie jest możliwe - okres jest chodliwy, więc ceny poszybowały mocno w górę. Co mogę zrobić w takiej sytuacji? Może miał ktoś podobną i doradzi coś. Będę naprawdę wdzięczny.
#airbnb
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mariobit: na booking w takiej sytuacji infolinia wyszukuje ci nową ofertę w takim samym standardzie i lokalizacji + jesli jest droższa to zwraca różnicę w cenie. Na Airbnb też bym próbował pierw przez infolinię.
  • Odpowiedz