Aktywne Wpisy
ciemny_kolor +168
Czemu ludzie, głównie kobiety, mają taką niepohamowaną wolę ględzenia o byle czym, byle by ględzić? Chcesz w spokoju popracować, to nie, musi mielić ozorem. Nawet opowie o każdym źdźble trawy jakie mijała w drodze do pracy, bo nie wysiedzi 5 minut bez gadania. I to pomimo zwracania uwagi że musisz się skupić, to nadal mieli ozorem.
#pracbaza #zalesie
#pracbaza #zalesie
OBAFGKM +330
W weekend na szkoleniu sportowej jazdy na jastrzębiu był gość w poliftowym rs3. Nawet szybko ogarniał, ale sobie nie radził w ćwiczeniach na płycie. Okazało się że w trybie driftu (torque czy jak on tam się nazywa) nawet rajdowiec nie dał rady ze zrobieniem poprawnego slajdu. Na beczce to juz w ogóle wyszło, że audi kompletnie nie daje sobie rady.
Gość był tak zniesmaczony (a ja razem z nim), że powiedział, że ten samochód nie nadaje się na żadne próby wygłupów na drodze bo jest nie do opanowania. Ja nie wiem skąd te zachwyty testerów. Wygląda na to że tylko jak jest sucho i jest duży opór na przedniej osi to komputer poprawnie zapina tylny napęd. Jak jest mokro to przód po prostu ciągnie i jest audi steer.
Ergo, rs3 to wyrzucanie pieniędzy w błoto. Poliftowe s3 jest niewiele wolniejsze, lepsze jako daily, a w zakręcie ma taką samą charakterystykę - czyli napęd jest efektywny. Dopłacanie za większy silnik z dużą turbodziurą, tryb drift, który nie działa i większe hamulce (jedyne co ma sens) jest IMO bez sensu
#samochody #motoryzacja #audi
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
??
RS3 ma skuteczny napęd, który jest teraz też w S3 i który na drogach publicznych jest praktycznie nie do wykorzystania. Po prostu przy genialnym S3, RS3 stracił sens. Nawet wydech ma wykastrowany
Wykopek który był ze mna @Wygryw_z_wyboru w m340i po chwili ogarnięcia zaczął fajne slajdy w okół beczki robić. Miał problem z xdrive bo ten go cały czas lekko wyciągał i miał problem z powiekszającą się sredniącą driftu. Może jest to ogarnięcia, ale zwykłe zarzuty dupą mu z palcem w dupie wychodziły kiedy audi miało z tym problem.
Nie
A co do toru to nigdy się tak nie wybawilem, w każdy zakręt dało się wejść slajdem, dało się też kleić jakieś łatwe combo ale wiadomo było mokro i to nie jest auto do
A Ty jesteś tym co lubi wmawiać komuś że coś napisał?
@cwlmod: 1. Cześć testerów jest opłaca 2. Duża część z nich to fanboye audi lub ludzie którzy się boją powiedzieć czegoś negatywnego o audi zeby ich audziarze nie jechali
nie nadaje się to do akrobacji,
płaci się oczywiście za 5-cylindrowy silnik,
generalnie koncept dość kulawy jak się go porównuje z innymi autami ale sam w sobie "jakiś" jest,
sens jego taki, że ma ten silnik który nie ma konkurencji, który zawsze
@JedenRabinPowieTak: Tamten gość jest tym dzbanem. Ja się tylko odwdzięczam ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Po prostu na mokrym coś nie trybiło. Dało się audice postawić bokiem ale ciągle był problem ze zbyt aktywnym przodem. Ja strzelam że algorytm tego trybu działa tak,
Dzisiaj s3 ma ta samą szperę i jest nadsterowne przy nawrocie przy pełnym gazie. Na rampie autostradowej jest już podsterowne jak FWD. To nie jest zwykła pomoc ale to nie jest też xdrive.
RS3 jest obecnie mało wyróżniające się. Mówisz o silniku, który interesuje garstkę osób. Ja nim jechałem i
pamietam jeszcze jazdę Infiniti (czyli to samo co A-klasa) z 2.0 turbo 211 KM i nim się jeździło praktycznie tak samo jak z quattro jakie jest w A4/A6, itd..
może to R5 to nie jest za wiele ale też za wiele ich się nie sprzedaje :)
obstawiam, że jednak jak
Patrz jak się będzie sprzedawało nowe M5 to zobaczysz (ja też) jak "mądry" jest klient na tego typu auta. Trzeba też wziąć pod uwagę, że m3/m5 kupują ludzie bogaci, którzy po prostu biorą najdroższą wersję danego modelu. Im jest
on warczy i jest szybki na prostej :)