Wpis z mikrobloga

20 rzeczy, które wskazują na moje podobieństwo do Hitlera:

1.Uczyłem się niemieckiego 4 lata w szkole średniej i znam ten język. Mam obecnie zajęcia na studiach z profesorem z Niemiec.
2. Mam taką samą fryzurę od małego.
3. Mam taki sam kolor włosów, jak on.
4. Mam jednego lekarza do którego ciągle chodzę. Dlatego, bo jest w porządku.
5. Ostatnio unikam mięsa ze względów zdrowotnych, lubię tak samo słodycze i nie przepadam za alkoholem.
6. Mam tyle samo 175 cm wzrostu.
7. Jestem studentem politologii i interesuję się dodatkowo polityką, więc tak samo mam wiedzę w sprawach politycznych. Uwielbiam historię.
8. Też lubię zwierzęta, a najbardziej psy. Mam psa i z nim zdjęcia. Również uważam, że czasem zwierzęta są lepsze od ludzi.
9. Jak Hitler zdarzy mi się obejrzeć filmy p---o.
10. Tak samo, jak on nie toleruje papierosów czy to u kobiet
11. Tak samo w wolnej chwili interesuję się psychologią przemowami i gestykulacją itd. Na studiach też wybierałem takie fakultety z tematyką. Robiłem też inne oprócz politologii.
12. Mam 6 tysięcy obserwujących na Instagramie. Głównie to kobiety. Pisały do mnie same, jakieś tam też fanki przez ten czas, ale singlem jestem. Nie wyszło nic. Były to urodziwe i mniej.
13. Tak samo lubię kobiety, a do niektórych mam pogardę m.in do szonów. Tutaj na wykopie nazywają się to p0lki
14. Mi tak samo samotność jest dobrze znana czy problemy zdrowotne.
15. Również mam niechęć do innych krajów m.in Ukraińców, Rosjan, Nazistów czy Żydów. Chodzi mi jedynie o dobro Polski i jej mieszkańców.
16. Idealnie wpasowuje się w tamtą rasę Panów, bo mam jasny odcień niebieskiego koloru oczu.
17. Jestem szczupłej czy może normalnej postury, jak on. Ani chudy, ani gruby.
18. Chodziły o nim pogłoski wyśmiewające, że jest prawiczkiem. O mnie tak samo, tylko u mnie to prawda, bo jestem przegrywem
19. Za dzieciaka ojciec się nade mną często wyżywał i inni, więc lekkiego dzieciństwa nie miałem tak samo.