Wpis z mikrobloga

Cześć Mirki i Mirabelki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Będę robił remont generalny mieszkania, wszystko trzeba zrobić( ͡º ͜ʖ͡º). Nie znam się, ale chcę się nauczyć( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
Na początek chcę zbić tynki. Jakie urządzenia byście polecali?
Najlepiej chyba z MediaExpert, bo tam jeszcze jedną lub dwie rzeczy chcę kupić i wtedy taniej.
Również jakie maseczki i rękawiczki oraz okulary/gogle do tego? ( ͡° ͡°)

#remontujzwykopem #remont #remontmieszkania #tynk #tynki #zbijanietynkow #mieszkanie
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Tomji nieważne co tam kupisz do zbijania tynków, ale do każdego remontu, majsterkowania przyda się multitool lub inaczej zwane narzędzie wielofunkcyjne.

Nie zastąpi ci to oczywiście wszystkiego, ale wszelkie trudnodostepne powierzchnie da się tym uciąć, dociąć czy wyszlifować.

I chodzi mi o elektronarzędzie jak DeWalt dcs355n, a nie o scyzoryk
  • Odpowiedz
@Tomji ale do zbijania tynków to właściwie tylko mloto-wiertarka lub młot, a jak chcesz robić tylko to jedno swoje mieszkanie to kup sobie jakiegoś taniego maca albo inne parkside.
A narzędzia dokupuj odpowiednio do kolejnych robót, a nie na zapas.

Obejrzyj sobie remonty4u czy tego Mario jak nie masz doświadczenia i może też ci pomoże w wyborze.
  • Odpowiedz
@johny-kowalski: szkoda sprzętu. Młoto wiertrka ma opcje podkuwania a nie ciągego kucia. Ten młot który mu poleciłem jest lekki i bez problemu tynki ogarnie. Używam go ok, 5 lat i 0 awarii. Wcześniej probowałęm z parksidem bo promocja była ale roleciał się po godzinie pracy.
  • Odpowiedz
@Nethiu spoko, jasne że ten młot wydajniejszy od młotowiertarki, ale jeśli polecasz niebieskiego boscha, to mam od lat niebieską młotowiertarkę za 500 zl i już wiele razy skuwałem nią tynki i płytki na kleju. Op nie ma doświadczenia więc i tak będzie robił pewnie przerwy - typowego młota już nigdy nie użyje jeśli jest amatorem, a ty mu poleciłeś sprzęt za 1500 zł.

@Haiiro