Wpis z mikrobloga

#szosa #rower #gravel

Mirki chce wymienić kierownicę w rowerze a co za tym idzie muszę przełożyć klamkomanetki jak również i linki, które mają iść w środku kierownicy. Czy na YouTube czy gdzieś jest tutorial jak „odczepić” linkę z klamkomanetki? Czy muszę cała linkę od samego tylnego wózka do kierownicy wyciągać? ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@dziki17 Też chce nową kierownice, przeszukałem YT i wygląda na to, że trzeba wszystkie nowe linki.

@sargento nie wiem po co takie fikołki bo też się naczytałem o jakimś przeciąganiu za pomocą starej linki a w canyonie tak prosto się przeciąga przez rame, że zajęło mi to kilka minut.
  • Odpowiedz
że trzeba wszystkie nowe linki.


@feber: po co nowe? Jak kierownica ma podobne wymiary i pancerza jest trochę wiecej schowanego w ramie to nic nie trzeba wymieniać. Co najwyżej owijkę c--j może strzelić.
@dziki17 wystarczy linke wyciągnąć przez klakomanetke. Jak pancerz idzie przez całą długość roweru to łatwo się wkłada. Trochę więcej zabawy jest przy hydraulice bo w pewnych przypadkach jest p--------e (starsze sramy).
  • Odpowiedz
  • 0
@GrubyKociol no właśnie, jak wyciągnąć przez tą klamkomanetke? Ja mam mechaniczne i hamulce i przerzutki. Końcówkę jednej linki, tzn główkę widzę jak zacisnę klamkomanetkę ale jak ją wyjąć bez pieprzenia się to nie mam pomysłu. Na YouTube nie widzę takiego czegoś.
  • Odpowiedz
@GrubyKociol: kierownica z wewnętrznym prowadzeniem linek to musisz wszystkie zdemontować żeby przeciągnąć przez kierownice. Na końcach linki masz "zabezpieczenia" których musisz się pozbyć więc najprościej uciąć i włożyć nowe linki.
  • Odpowiedz