Wpis z mikrobloga

Rodzice chcieliby na gwiazdkę #gramofon bo mają sporą kolekcję płyt winylowych od kilkunastu lat, a nie mają na czym odtwarzać. Z racji małej ilości miejsca w pokoju, szukam czegoś all in one, z wbudowanym głośnikiem. Nie znam się, ale podejrzewam że audiofile mnie za ten pomysł zjedzą xD Ale tak, musi być z wbudowanym głosnikiem. Znalazłem coś takiego: LENCO LS-470. Wygląda pięknie, firma też raczej znana. Cena 1470 zł podejrzewam, żejuż trochę zaporowa jak na segment gramofonów, ale idzie urwać od tego jeszcze 150zł (jakieś raty gratis czy kod rabatowy). A chciałbym im się odwdzięczyć za ostatnią pomoc. Macie jakieś inne propozycje? Jest jeszcze mniejszy model Lenco LS-430 lub 410 ( na amazonie za 900zł do wyrwania) ale ma mniejsze wbudowane głośniki i boję się że będzie bardzo cichutki.

#audio #audiovoodoo #muzyka #lenco
sgsa - Rodzice chcieliby na gwiazdkę #gramofon  bo mają sporą kolekcję płyt winylowyc...

źródło: Gramofon-LENCO-LS-470-Orzech-skos1

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@sgsa: grać będzie tak jak to sobie wyobrażasz - jak muzyka puszczona z boomboxa babki od angielskiego. Wkładka niby wymienna, ale sprawdź czy przeciwwaga to nie atrapa - czasem tak robią w tego typu gramofonach, sztuczna przeciwwaga i docisk sprężynowy. Jeśli tak tu też jest, to wymiana wkładki będzie tylko na ten sam model (AT3600l) lub jakiś inny o zalecanym nacisku ok 3g, czyli raczej entry level.
  • Odpowiedz
Nie słuchaj tych abnegatów. Masz założenia - ma być z wbudowanymi głośnikami i jeśli tak to Lenco zadowoli uszy rodzicow
  • Odpowiedz
@sgsa: to samo co o poprzednim. Jeśli opisana przeze mnie wcześniej jakość dźwięku Cię urządza, to nic nam do tego. Płyt też raczej nie poniszczy, tak przynajmniej zakładam gdy widzę AT3600L. Osobiście za te same pieniądze kupiłbym normalny gramofon:
https://www.mediaexpert.pl/telewizory-i-rtv/hi-fi-audio/gramofony/gramofon-audio-technica-at-lp30

i aktywne edifiery: