Wpis z mikrobloga

@SzubiDubiDu: no ale generalnie drogie auta kupują czesto bogate osoby, ktore staly sie bogate przez to, ze nie sa idiotami wiec tez ostrozniej jezdza niz seba w gruzie. Nawet bez 4x4 kazde nowe auto jest bezpieczniejsze i w zimie i w lecie niz kazde stare auto. Poza tym w Polsce zima z obrazka to teraz max tydzien w roku o ile tyle
  • Odpowiedz
@jegertilbake

Przeciez wielkosc samochodu osobowego ma duzo mniejsze znaczenie niz naped i opony założone.


Przecież energia kinetyczna jest zależna od masy pojazdu, to jak "wielkość" nie ma znaczenia xD Napęd to ma znaczenie jak już się wpadnie w poślizg, ale większość ludzi jeździ tak, żeby w ten poślizg jednak nie wpaść. Suvy jeżdżą wolno zimą, bo o wiele ciężej takim wyhamować. To jakby jeździć pociągiem po drodze i mówić, że największe
  • Odpowiedz
@Lardor ta tylko SUV jak go wyrzuci na krawężnik czy pobocze to nic mu nie będzie, a i napęd 4x4 nie też uratuje. Małe auto jak p-------e w krawężnik to zawieszenie całe pogięte jak nie rama.
  • Odpowiedz
@horrendous:

ta tylko SUV jak go wyrzuci na krawężnik czy pobocze to nic mu nie będzie, a i napęd 4x4 nie też uratuje. Małe auto jak p-------e w krawężnik to zawieszenie całe pogięte jak nie rama.

Co? XD Niby w czym wyższe zawieszenie ma być lepsze jeśli chodzi o zapobieganie jego uszkodzeniu przy uderzeniu bocznym w krawężnik?
  • Odpowiedz
ta tylko SUV jak go wyrzuci na krawężnik czy pobocze to nic mu nie będzie, a i napęd 4x4 nie też uratuje. Małe auto jak p-------e w krawężnik to zawieszenie całe pogięte jak nie rama.


@horrendous: chyba nie widziałeś jak łatwo SUVy się wywracają na bok

prawo normalnych użytkowników dróg:

im bardziej jedziesz przepisowo tym wiekszej sraczki dostaje debil jadacy za tobą na zderzaku
  • Odpowiedz
  • 4
@SzubiDubiDu Ale to jest całkiem odpowiedzialne zachowanie. Mam świadomość, że mój kloc nie zatrzyma się w miejscu, więc jadę przepisowo, żeby nie stwarzać zagrożenia. Mimo stałego napędu na cztery koła i opon zimowych zimowych, zawsze zmienianych na początku listopada, 2,5 tony trzeba traktować rozważnie na śliskiej nawierzchni.
  • Odpowiedz