Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Straszne dla mnie jest załatwianie spraw przez #telefon. Mega stresujące i wszystko to powoduje, że odkładam w nieskończoność.
Powiem szczerze - szukam teraz ekip budowlanych, architekta, geodety i jak mam do nich zadzwonić, pytać o usługi, to jest masakra. Czuję ogromny lęk braku kompetencji, że się ośmieszę. Jestem osobnikiem z generacji Z, zaczynam poważne życie, decyzje, sprawy i wychodzą braki w postaci nieśmiałości, zamknięcia, lęku. Jakoś czuję się gorszy od tych wszystkich ludzi związanych z branżą budowlaną, którzy mam wrażenie śmieją się ukradkiem z takich jak ja, młodych mężczyzn, którzy biorą się za budowę domu i mam wrażenie, że traktują trochę jak dziecko - cwaniacko i "z góry". Gorszy pod względem łatwości nawiązywania kontaktów, kontaktu.
Sam pracuję w branży IT i mam charakter introwertyczny. Co z tym wszystkim zrobić?

#telefony #psychologia #budowadomu #budowa #genz #nerwica #lek #introwertyk #budowlanka #budujzwykopem #stres

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: digitallord

• 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mirko_anonim: budowa to tragedia, nie przeskoczysz tego, że braki wiedzy będą cały czas wypływać. I tu nie ma w tym nic złego, bo jasne, że nie mamy obowiązku się znać na budowlance, tylko o to, że jak tylko ktoś się zorientuje, że nie masz na ten temat pojęcia - zaczną to mocno wykorzystywać. Może pomyśl o kimś, kto by pomógł poprowadzić Cię przez cały ten proces.
  • Odpowiedz
@Truska1: do tego trzeba by sobie zatrudnić jakiegoś inspektora od nadzoru inwestorskiego, tylko kogoś znajomego albo sprawdzonego, żeby się nie dogadał pod stołem z wykonawcami
  • Odpowiedz