@niegwynebleid: No nie rozwiązała problemów korków. Dalej we wszystkie długie weekendy się stoi. Jednak gdy jedziesz w czasie, gdy nie ma korków, trasa jest jakieś 0,5h krótsza względem tego jak nie było nie S i teraz tej nowej zakopianki. Więc jak najbardziej budowa przyniosła istotny efekt.
@niegwynebleid: musiałaby być autostrada A7 z Krakowa do Zakopanego gdzie jedynymi wiaduktami byłyby z A4 przy Krakowie, Myślenice, Skomielna Biała, Nowy Targ, Zakopane (koniec). Grecy potrafili stworzyć autostrady przy i w górach. Byłoby to 92-95 km + jeszcze z informacją w czasie rzeczywistym jaką prędkością jechać do Zakopanego by nie stać w korku, ale minimum do 80 km/h żeby nie pokazywało 50 km/h. Pewnie przejazd trwałby 1h 10 min -
@niegwynebleid: ja powiem nawet więcej. Od 20 lat budujemy drogi, a korki w całym kraju i tak są coraz większe. Może nie tędy droga i może trzeba pomyśleć nad inwestowaniem w alternatywy dla dróg, np. szybką kolej.
@996ef650daf32b92bf708bc9376908ea: znaczy nie no, budować trzeba i to co zrobiliśmy dało na ogromny boost do rozwoju ale akurat zakopiec to zwykła ślepa uliczka - zwiększenie przepustowości dojazdu nie zwiększy przepustowości tego eee, z braku lepszego słowa - miasta. I tam to trzeba byłoby właśnie luxtorpedę jak ludzie na siłę chcą się tam pchać by kupić trochę chińszczyzny.
#polskiedrogi #planybudowydrog #zakopane #gddkia
źródło: zodyn
Pobierzale akurat zakopiec to zwykła ślepa uliczka - zwiększenie przepustowości dojazdu nie zwiększy przepustowości tego eee, z braku lepszego słowa - miasta.
I tam to trzeba byłoby właśnie luxtorpedę jak ludzie na siłę chcą się tam pchać by kupić trochę chińszczyzny.