Wpis z mikrobloga

#office #pcmasterrace
Wykopki pomocy.
Mam 500 nazwisk i adresów do dodania do dokumentów w Wordzie. Jednen adres i nazwisko do jednego dokumentu. Dane i adresy mam w pliku, trzeba je dodać do każdego dokumentu w określonym miejscu. Można jakoś zautomatyzować taka operacje? Place złotem za pomoc.
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@ak44: Jeśli wszystkie dokumenty takie same a jedyna różnica to nazwisko i adres to funkcja która cię interesuje to "Korespondencja seryjna" Dane (nazwisko/adres) z excela można zaimportować do dokumentów a później drukować/wysłać/zapisywać
  • Odpowiedz
@ak44: a jak wygląda dokument? czy dla każdego nazwiska wygląda tak samo? czy dane trzeba wstawić dokładnie w takim samym miejscu?
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@RobinSchudl nie, robię protokoły dla zamawiającego usługę i nie chce siedzieć przez całą noc i kopiować nazwiska do pięciuset plików :)
  • Odpowiedz