Wpis z mikrobloga

Witam was mam do was pytanie: jak oceniacie swoją sytuację zawodową i jaki wpływ na to miała ciężka praca, a jaki szczęście ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Opcja a) mam dobrą sytuację zawodową, zawdzięczam to głównie ciężkiej pracy, konkretny fach, zapierd0l na studiach, zarywane nocki na nauke, na doszkalanie sie, głównie praca

opcja b) mam dobra sytuacje zawodowa, zawdzieczam to głównie szczesciu xD gowno studia, staż po znajomosci, dobry moment na rynku i cyk teraz jestem np programista 15k, z bootcampu 3 lata temu jak bylo ssanie na rynku

opcja c) mam dobra sytuacje i pół na pół, troche pracy, troche szczescia

opcja d) mam srednia sytuacje i jest to mix wszystkiego po trochu, troche lenistwo, troche brak umiejetnosci, troche brak szczescia

opcja e) mam slaba sytuacje zawodowa, a mam fach/studia, uwazam ze mam po prostu jakiegos pecha do rekruterow itp, brak farta

opcja f) mam slaba sytuacje zawodowa, i to glownie przez wlasnie brak twardych umiejetnosci, szczescie mam, ale nie mam "papieru"

pozdrowki

#pracbaza #pracbaza #praca
#korposwiat
#heheszki
#pytanie
#gorzkiezale
#pracait
#studbaza
#oswiadczenie
#zalesie
#dziendobry
#it
#kiciochpyta
#programista15k #kolchoz #januszex
Zimny-jak-lod - Witam was mam do was pytanie: jak oceniacie swoją sytuację zawodową i...

źródło: 3jw3pphg-1328484779

Pobierz

jak to u Ciebie wyglada?

• opcja a 16.6% (25)
  • opcja b 10.6% (16)
  • opcja c 53.0% (80)
  • opcja d 10.6% (16)
  • opcja e 4.0% (6)
  • opcja f 5.3% (8)

Oddanych głosów: 151

• 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach