Wpis z mikrobloga

#samochody #bmw #mercedes #audi

Jak to w końcu jest z autem na gwarancji i serwisami? Czy wymiana oleju, klocków, filtrów poza ASO z automatu uwala gwarancje? Podobno jest jakaś unijna dyrektywa, która jasno mówi, że takie serwisy poza ASO nie mają prawa rzutować na fabryczną gwarancję.

Z przeglądami niby podobnie.

Powoli przymierzam się do nowego samochodu w którym chce robić taki serwis co 10k (nie co 30k), bo chcę nim trochę pojeździć. Jednak nie widzi mi się płacić 1k+ za takie pierdoły a jeżdżę dużo, ok 30k rocznie ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@wbrewprawdzie: Reductio ad Biedakum. Zawsze to widzę jak ktoś kombinuje żeby nie przepłacać. To że ktoś ma pieniądze nie zawsze znaczy że chce je wywalać w błoto i się frajerzyć
  • Odpowiedz
@przebrzydly_programista: to jest chyba tak że żeby mieć gwarancje to po prostu w ASO musisz mieć robione te WYMAGANE serwisy czyli long life co 30k km. A jeśli będziesz chciał to u siebie w garażu możesz sobie wymieniać olej i filtry nawet i co każde 69km i przecież nikt ci tego nie sprawdzi czy nie udowodni.
  • Odpowiedz
jak 1k rocznie to dla Ciebie dużo to może jednak nie za bardzo stać Cię na nowe auto.


@wbrewprawdzie: to moze naucz czytac sie ze zrozumieniem bo on napisal ze robi 30k rocznie a serwis chce robic co 10k a nie raz w roku
  • Odpowiedz