Wpis z mikrobloga

jest #dzialka do kupienia za 150k na lewo od bzury godzina drogi od Warszawy
Rolna ale z warunkami zabudowy. Klasa gleby niska 6/7 - wiec odrolnienie easy.
Polowa to las samosiejkowy ale fajny bo od drogi i bym sie ukryl.
Prad w drodze.
Studnia mozliwa ale brak kanalizacji wiec przydomowa oczyszczalnia.
4500m2 na koncu row melioracyjny ale chyba nie uzytkowy, po drugiej stronie jeden sasiad.

4500m2 to bardzo duzo. chcialbym to kupic, na polowie tego zbudowac sobie domek modulowy do 70m2 jako taki summer house a druga czesc kiedys wybudowac cos i sprzedac i osiedlic moze znajomego sasiada.

Problemy sa takie ze skoro jest to dzialka rolna to moge odrolnic za darmo pod dom (nie jestem rolnikiem) a reszte zostawic i nie placic podatku na lata (ponad 2k rocznie) ale w 2026 wchodzi nowelizacja i moge tej dzialki juz nigdy nie odrolnic.

Ktos wie jak to ugryzc?
myslalem zeby podzielic to na przyszlosc ale dzialka rolna musi byc 0.3HA minimum.
Moglbym to wszystko odrolnic w p---u ale duzo bym zaplacil a wole to wydac na dom niz na ziemie ktora ma byc inwestycja a potem bym placil jebitny podatek co roku ponad 2k.

Jak radzicie?
#nieruchomosci #inwestycje #dzialka #budowadomu #geodezja
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Yuri_Yslin tak, nie mam ciśnienia. Prąd jest w drodze i wiem że skrzynka i przyłącze to dwa lata. Rozwiń temat co można wygrać jak ktoś ma czas. Mówisz że to dobra okazja? Niby były wz na tą działkę kiedys. Dzwoniłem do gminy i mówiła kobita że bez problemu wydadzą. Zależy im by młode osoby się osiedlały w ich wymierającej gminie. @ProgramistaNaBudowie opowiedz więcej proszę. Wz będzie jak tylko się po
  • Odpowiedz
Rozwiń temat co można wygrać jak ktoś ma czas. Mówisz że to dobra okazja?

@Fury_Warrior: Nie mam pojęcia. Musiałbym znać okoliczne ceny, etc. Zobaczyć działkę na żywo. Z tym nie pomogę, musisz samemu ocenić.