Wpis z mikrobloga

O tym jak mi @mBank zablokował transakcje na koncie firmowym
1. W zalewie spamu o kredytach i promocjach przesłali mi informacje, że trzeba uzupełnić dane firmowe - tutaj moja wina - nie doczytałem bo nie czytam spamu od nich.
2. Zablokowali mi transakcje na koncie
3. Uzupełniłem jakąś ankietę i zadzwoniłem na infolinię upewnić się, ze już wszystko ok. Dostałem potwierdzenie, że konto powinno działać i mają już komplet informacji. Oczywiście nie działało - więc powiedzieli, żeby poczekać do jutra.
4. Oczywiście konto nadal nie działa - bo okazało się, ze jednak inne dane do uzupełnienia - mimo, że dzwoniłem się upewnić w tej sprawie.
5. Po uzupełnieniu kolejnych danych dostałem info, że do 2 dni roboczych mi odblokują bo z automatu nie przeszło więc ktoś musi popatrzeć na to.
Także zablokowali mi konto i obiecali, że kiedyś odblokują. Ja tymczasem nie mam dostępu do konta firmowego i środków na nim. Dobrze, że mam gotówkę....
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@cybulion: czytaj ze zrozumieniem XD. Uzupełniłem dane i zadzwoniłem żeby się upewnić, że jest wszytko w porządku co potwierdzili. Potem okazało się, że jednak im o co innego chodziło i konto dalej blokują. Poza ciekawy jestem ile osób czyta maila w aplikacji gdzie 99% to info o kredytach i promocjach.
  • Odpowiedz
@koomeet czytam, piszesz ze olales wiadomosc z prosba o uzupelnienie danych, wyobraz sobie ze ja jej nie olalem i mi nie zablokowali konta. I nie musze plakac na portalu patostreamami ze zly bank realizuje polecenie rzadu i blokuje konto za nie uzupelnienie danych...
  • Odpowiedz
@koomeet: Co innego konto prywatne, a co innego konto firmowe. Na firmowym zdecydowanie trzeba czytać czego chce bank. Zresztą nie wiem jak w mbanku, bo jak dla mnie to jest kompletna porażka, że ciągle im się coś tam psuje, ale w normalnych bankach te spamy o pożyczkach, kredytach, kontach oszczędnościowych wysyłają może max kilka razy w tygodniu, więc idzie wyłapać też te ważne informacje.
  • Odpowiedz
  • 0
@cybulion: a tego, że powiedzieli mi, że wszystko jest prawidłowo wypelnione i mam czekać to nie doczytałes? Tego że przy kontakcie z infolinia sami nie ogarnęli o co chodzi też nie doczytałes? Dwukrotnie mówili mi , wszystko jest ok a konto nadal nie działa. Rozumiem, że masz mentalność służebną i ok masz prawo, dla mnie zachowanie banku jest słabe, a dla Ciebie nie. Na szczęście coś nas odróżnia od Ciebie.
  • Odpowiedz
@koomeet XD jak zepsuje mi sie laptop to sam go naprawie, tak samo jak piec czy samochod. A na firmowym koncie czytam co do mnie pisze bank i pilnuje zmian w prawie bo jest to moj piepszony obowiązek. Oflagowali cie jako wałkarza to zablokowali konto, oczywiscie o tym czemu dostales blokade juz sie nie przypucujesz XD. Bajki pisac na portalu dla zyebow to potrafisz a wykonac obowiazku prawnego nie. I ty
  • Odpowiedz
  • 0
już widzę jak naprawisz nowy samochód sam :D. Moim obowiązkiem było zaktualizować dane, a banku odblokować konto i potrafić prawidłowo poinformować o tym co potrzebują, a nie zrobili ani jednego ani drugiego (i sami przyznali że nie tak to poprowadzili).
Pomijam już że Państwo i instytucje nie powinny mieć charakteru opresyjnego. Przykład którego ne zrozumiesz, ale napiszę mimo wszytko. Zapomniałem złożyć deklarację VAT kiedyś - choć podatek odprowadziłem i w jednym US
  • Odpowiedz