Spojrzmy na taką Bethesdę. Jak ktoś siedzi w ich grach to doskonale zna tajniki silnika na którym tworzą kolejne gry. I tutaj jest ciekawa sprawa bo w takim Falloutcie 4 mogliśmy w menu ustawień wybrać sobie czy chcemy kamerę filmową z perspektywy trzeciej osoby czy też normalną (nie zoomowaną na mordy jak w Oblivionie) z trybu fpp. Potem przychodzi premiera Starfield na tym samym nieco podrasowanym silniku i co się dzieje? Nagle wraca rozwiąznie z Obliviona czyli przybliżenie na twarz i z niewyjaśnionych powodów tracimy opcję jakiegokolwiek wyboru innej perspektywy dialogów. Mija od premiery parę miesięcy aż tu nagle w patchu Bethesda dodaje opcję normalnej kamery bez zoomowania na japy i jeszcze się tym bezczelnie chwali jakby to był jakiś nowy opracowany przez nich mega fiuczer xD
I niech mi ktoś powie że to jest k---a normalne ( ͡°͜ʖ͡°)
@Larsberg: To w FIFIE od EA takie cyrki co roku. Usuwają ficzer, żeby po 4 latach dodać go jako nowość i tak ciągle i ciągle i też reklamują tym ficzerem gre xD
@Larsberg to są urwa dinozaury naszych czasów, lecą na tym samym od czasów morrowinda, najśmieszniejsze dla mnie że masa bugów z fallouta 4 się zachowały 1:1 w f76 xD To jest fenomen że korzystając z jednego silnika zmieniając tylko w większości tekstury i kolorki tak długo wypuszczają gry jeszcze nazywając ich AAA grami
@bb89: Mimo to kocham ten ich silnik i te ich twory na tym zbudowane. Odpalając kolejną grę Bethesdy czuję się jak u siebie w domu. W Starfieldzie nabiłem 130 godzin i teraz wracam tam ograć dodatek.
@Larsberg ja tak mam z oblivionem, to drewno ale z racji wieku, rozwoju postaci i questów jestem w stanie im wybaczyć. Starfielda nie mogę przeboleć, najśmieszniej się ogląda na yt jak ludzie poruwnywuja starfielda do cyberpunka, polecam
I niech mi ktoś powie że to jest k---a normalne ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#bethesda #starfield #fallout #oblivion #gry