Aktywne Wpisy
wysokiewiczplum +1032
Naczelna Izba Lekarska sugeruje dwa scenariusze ZMNIEJSZENIA liczby studentów kierunku lekarskiego:
1. Jednorazowe zmniejszenie o 50% do 2027 roku
2. Stopniowe, na przestrzeni 6 lat, z celem ledwie 4200 miejsc
Nic nie zostało zmyślone XD To są ich realne sugestie, oni na prawdę oczekują tych obniżek. Rozumiecie tę bezczelność? Przecież to się w głowie nie mieści, co ta średniowieczna organizacja cechowa i całe to środowisko robią.
To się w głowie nie mieści, jak przy aktualnych ogromnych
1. Jednorazowe zmniejszenie o 50% do 2027 roku
2. Stopniowe, na przestrzeni 6 lat, z celem ledwie 4200 miejsc
Nic nie zostało zmyślone XD To są ich realne sugestie, oni na prawdę oczekują tych obniżek. Rozumiecie tę bezczelność? Przecież to się w głowie nie mieści, co ta średniowieczna organizacja cechowa i całe to środowisko robią.
To się w głowie nie mieści, jak przy aktualnych ogromnych
karol91plch +3
Tak z ciekawości pytam, bo czaję że budowlanka w Polsce, to absurd z cenami, ale za taką ściankę 8m2
Z pustaków, 1200 ( za stan na zdj ) po znajomości to dobra cena ? Czy wydymali mnie xd
3h zajęło
Materiał ja dostarczyłem
#budujzwykopem #budownictwo
Z pustaków, 1200 ( za stan na zdj ) po znajomości to dobra cena ? Czy wydymali mnie xd
3h zajęło
Materiał ja dostarczyłem
#budujzwykopem #budownictwo
San Andreas ma strasznie rozjechane proporcje (drogi i ulice oraz niektóre budynki są za duże) natomiast Fallout 4 bardzo dziwną skalę (czy oni w milimetrach to modelowali?). Modele z GTA musiałem przeskalować o 5000% (!) a i tak niektóre budynki nadal wydają się być za małe natomiast drogi za duże. Nie mam pojęcia, jak poprawnie przekonwertować jednostki miary. Obie gry wykorzystują kompletnie różne silniki, z różnymi technologiami. W GTA teren jest statyczny, cała mapa to wielkie puzzle 3D zrobione w 3DS Max, z wykorzystaniem skali wg programu. Natomiast Fallout (jak i pozostałe gry Bethesdy) ma teren generowany i teksturowany dynamicznie a świat składa się z komórek (cell) umieszczonych na układzie współrzędnych. Wg modderów, maksymalny rozmiar worldspace FO4 w to NW -64, 64 / SE 64, -64 ; W SA punk zero znajduje się na polach koło Blueberry i tak samo próbowałem dopasować mój model względem komórki zero Fallouta. Dystans między klifami koło tartaku a klifami koło Palomino Creek wynosi jakieś +-50 komórek, czyli trochę zapasowej przestrzeni jeszcze jest. Na oko to całe San Andreas powinno się zmieścić.
Proszę traktować to jako ciekawostkę. Odwzorowanie mapy San Andreas z samym ukształtowaniem terenu, skałami i drogami to mozolna robota na długie lata. Creation Kit jest archaiczny i siermiężny w użytkowaniu. Nawet coś takiego jak rzeźbienie terenu idzie topornie. Na próbę chciałem odwzorować topografię tartaku tuż za Blueberry i ni chu chu mi nie szło.
#gry #fallout #fallout4 #gta #gtasa #sanandreas #ciekawostki #
@PEPE_Le_Sfont: szacunek dla każdego kto umie robić tym mody, moja próba z tym programem zakończyła się fiaskiem