@donalejd: Podnosi max 36cm, powinno wystarczyć, żabę trzeba serwisować, trochę miejsca zajmuje, jak po czasie będzie miała wycieki oleju, to nie podniesie bez dolania. Nie lepiej jakiś standardowy podnośnik samochodowy? Trapezowy czy inny, one są bezobsługowe.
Do kół to chyba najtańszy klucz dynamometryczny z długą nasadką, mało miejsca zajmuje, bo to taka rura, jest dobrą dźwignią do odkręcenia, można od razu ustawić moment dokręcenia, jak producent nakazał.
@DRESIARZZ: Co ty tam chcesz serwisować przy amatorskim użytku dwa razy do roku? To jest prosty układ hydrauliczny na oleju mineralnym. Gdyby coś wyciekło, to wystarczy dolać oleju mineralnego rowerowego, a jak się nie ma, to oliwki, oliwy, nawet oleju słonecznikowego.
Co ty tam chcesz serwisować przy amatorskim użytku dwa razy do roku? To jest prosty układ hydrauliczny na oleju mineralnym.
@b_oski: To że zawsze są tam wycieki, nie wiem, wozisz w samochodzie, nie dolałeś oleju=nie podniesiesz, skąd w trasie weźmiesz olej? :) Jeszcze trzeba wiedzieć gdzie dolać i mieć czym, bo raczej tam wszystkie otwory małe. Serwisować też bo są tam uszczelniacze, po latach mogą wymagać wymiany.
@donalejd: jeśli to ma być podnośnik który chcesz wozić w samochodzie to lepiej dedykowany do tego modelu, gdzieś go schowasz i nie będzie przeszkadzać. Jeśli taki do garażu to tego typu żaba będzie spoko, możesz podłożyć w miejsce w progu lub w podłodze gdzie się podstawia podnośniki warsztatowe. Jeśli chodzi o klucz to tak samo, jeśli do auta to standardowy jeśli do garażu to dobrym zakupem jest zwykła grzechotka większą
Znalazłam taki: https://allegro.pl/oferta/podnosnik-samochodowy-hydrauliczny-warsztatowy-lewarek-zaba-lewar-2-5t-13628545598
Będzie ok?
i 2: Jaki klucz do kół?
#toyota #samochody #mechanikasamochodowa
@donalejd: xd
źródło: gktb
PobierzDo kół to chyba najtańszy klucz dynamometryczny z długą nasadką, mało miejsca zajmuje, bo to taka rura, jest dobrą dźwignią do odkręcenia, można od razu ustawić moment dokręcenia, jak producent nakazał.
@DRESIARZZ: Co ty tam chcesz serwisować przy amatorskim użytku dwa razy do roku? To jest prosty układ hydrauliczny na oleju mineralnym. Gdyby coś wyciekło, to wystarczy dolać oleju mineralnego rowerowego, a jak się nie ma, to oliwki, oliwy, nawet oleju słonecznikowego.
@b_oski: To że zawsze są tam wycieki, nie wiem, wozisz w samochodzie, nie dolałeś oleju=nie podniesiesz, skąd w trasie weźmiesz olej? :)
Jeszcze trzeba wiedzieć gdzie dolać i mieć czym, bo raczej tam wszystkie otwory małe.
Serwisować też bo są tam uszczelniacze, po latach mogą wymagać wymiany.
Nie uważasz, że