Wpis z mikrobloga

Mam problem techniczny z allegro - jak podłączę się pod domowe wifi to w ogóle nie uruchamia mi się ani witana allegro ani allegrolokalnie. Bez różnicy czy jest to laptop, komp stacjonarny czy telefon. Nie jest to żaden problem z witryną bo kiedy przejdę na dane komórkowe jest już ok.

Podejrzewam, że problemem jest to, że otwarłem wszystkie możliwe linki z historii przeglądania z firefoxa (szukałem kilkunastu konkretnych ofert które przeglądałem). I allegro potraktowało mnie, że robię im atak DDoS? Teraz pewnie moje IP jest tam na czarnej liście a ja jestem w 4 literach?

Wiecie jak się z nimi można skontaktować? Formularz kontaktu jest dla kupujących/sprzedających a ja potrzebuję kontaktu (najlepiej telefonicznego) z pomocą techniczną? #allegro #allegrolokalnie #pomocy
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@MisterMinister: zrobiłem reset routera (guzikiem) niestety ani allegro ani allegro lokalnie dalej się nie wczytują ( ͡° ʖ̯ ͡°) Rzekłbym kiepsko - ostatnio to nawet papier toaletowy zamawiałem do paczkomatu. ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Nie znalazłem żadnego kontaktu z działem technicznym tak żeby pogadać z człowiekiem. Napisałem pod link https://allegro.pl/pomoc/kontakt ale to kontakt typowo dla kupujących/sprzedających i obawiam się, że mojego pytania
  • Odpowiedz
  • 0
@NieoznaczonaReklama: mnie wyświetla się tylko komunikat "Niestety, nie udało się odnaleźć tej strony" żadnego linku do kontaktu albo okienka z obrazkami do potwierdzenia, że jestem człowiekiem.

@MisterMinister mały lokalny dostawca internetu z Mińska Mazowieckiego. Żadna Vectra albo Play.
Ale to by chyba zablokował tylko mi? Bo raczej wątpię że zrobił to dla wszystkich odbiorców. W poniedziałek spróbuję się do niego dodzwonić, może coś się dowiem w tej sprawie.
  • Odpowiedz
  • 0
@mam_kosmate_mysli @Krafti
Dzięki za odpowiedź. DNS miałem ustawiony na automatyczny, ustawiłem najpierw 8.8.8.8 a potem 1.1.1.1. Każdorazowo robiłem potem ipconfig /flushdns. Natomiast podejrzewam, że mogłoby tak być jakby problem dotyczył jednego urządzenia. A tutaj nie ma znaczenia czy łączę się z laptopa, telefonu czy stacjonarnego komputera.

MTU też zmieniłem z domyślnych 1500 na 1300. Niestety dalej to samo. ( ͡° ʖ̯ ͡°) Testowo zainstalowałem darmowy vpn.
  • Odpowiedz