Wpis z mikrobloga

Witam, mam pytanko mam monitor huwaei z media expert, jeszcze na dwu letniej gwarancji. Od nowości miałem z nim problem ponieważ musiałem z 5-10 razy podłączać, odłączać kabel aby monitor przypomniał sobie że ma wyświetlać ekran. Oddałem na gwarancje, został wysłany do serwisu, wymienili płytę główną no i niestety problem występuje ten sam. Czy za drugim razem mogę żądać pieniędzy lub wymiany na nowy monitor z prawa rękojmi? #mediaexpert #monitor #reklamacja #gwarancja #wymiana #prawo #konsument
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@buonaparte Korzystałem z gwarancji, zaproponowali mi naprawę, monitor został wysłany, wrócił w serwisu nadal występuje ta sama wada, więc jeśli teraz będą chcieli wysłać do serwisu będę żądać od nich zwrotu pieniędzy lub wymiany. A Gwarancja wychodzi od producenta.
  • Odpowiedz