Wpis z mikrobloga

@kizalfon: A to warto robić jak nie gram na jakiś wielkich force feedbackach, a nawet jak to tylko krótkie rajdowe odcinki?

Owszem ja słyszę ten wentylator fabryczny jak gram, który sądząc po prawie bezruchu powietrza przy kratkach wentylacyjnych bardziej rzęzi niż cokolwiek dmucha.
Ale nawet jak działa to dość krótko, czyli zakładam że daje radę utrzymać silnik w zadanej temperaturze.

Tak to mi się włącza tylko jak rajd jakiś jadę,
  • Odpowiedz
  • 0
@hellfirehe mimo wszystko Noctua ma słabszą wydajność niż oryginał. Jej największą zaletą jest niższy poziom hałasu. Noctuę zakłada się po to by móc włączyć chłodzenie na stałe i nie zwariować od szumu.

Jakiś czas temu pokopałem w specyfikacjach obu wiatraków:

Przepływ powietrza oryginalnego Chiefly CC6015S12M to 21.39 CFM.
Noctua A6x25 FLX 60mm ma 17.18
  • Odpowiedz
  • 0
y poziom hałasu. Noctuę zakłada się po to by móc włączyć chłodzenie na stałe i nie zwariować od szumu.


@kekacz: czyli jedynym sensem zmiany wiatraka kierownicy jest... niższy poziom hałasu, a nie lepsze chłodzenie dla force feedback?
  • Odpowiedz