Wpis z mikrobloga

#hotelparadise Jakbyście chcieli, w wolnej chwili (tak o, dla rozluźnienia tagu) mogę wam opisać potencjał do współprac poszczególnych uczestników :D

W przypadku finalistów - opcja z rzutem kulą :D Możemy tu nitkę zrobić pod tym wpisem :)

Robię to zawodowo, podzielę się częściowo swoją wiedzą :p
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 4
Dodam jedno. Największą wartością marketingową oczywiście dla influ są obserwujący. A uwaga, to głównie popularne „Grażyny”. Będę się do nich odnosiła we wpisach, bo to jednak największa grupa odbiorców.

A kim jest „Grażyna” - to osoba oglądająca program, regularnie komentująca w SM typu Instagram czy fejs (na grupach też). Zawsze powołuje się na emocje, często wpisy są nielogiczne, ale w sumie szczere.
  • Odpowiedz
  • 7
@amanda12 I zacznę osobno od Kuby i Oli.

Ola w przypadku rzutu kulą wychodzi i tak 50/50. To będzie specyficzna influ, która Grażyny będą kochać lub nienawidzić. Od początku mówiła, że gra, ale Grażyny są podzielone. Do określonych firm może się nadawać, ale nie wiem, czy klient by ją chciał w przypadku rzutu kulą.

Kubie sukcesu nie wróżę w żadnym przypadku, chyba, że we współpracach dot. sportu jak Krzysiur czy Półbóg.
  • Odpowiedz
  • 9
@amanda12 Wojtek - jeżeli rzuci kulą, wychodzi 50/50. Część Grażyn będzie jemu współczuć, bo zasłużył za męczarnie przy Majce. Druga go zjedzie za złe traktowanie Majki. Natomiast w jego przypadku i tak nie widzę setek współprac. Pokazał się w programie jako gracz - myślę, że sporo klientów nie uwierzy w jego wiarygodność przy sprzedaży.

Majka to będzie wielka niewiadoma. Dziewczyna i tak zawodowo pracuje, więc akurat ona nie będzie się bić
  • Odpowiedz
  • 8
@amanda12 Dajcie znać, kogo chcecie kolejnego xD To napiszę już po spotkaniach albo w przerwie :D

I nie, nie dzielę się wiedzą tajemna :) Nie napiszę wam zarobków, umów, form współpracy. Ogólnie to się tym nie zajmuje, ale mimo że znam podstawy, to już tajemnice przedsiębiorstwa :) Rozpisywanie potencjału tajemnicą nie jest :D
  • Odpowiedz
@amanda12: mnie ciekawi przyszłość jako influ wrednej małpy juleczki nosaczity i ciekawi mnie jak po czasie wygląda sytuacja judaszycy (chociaż to pewnie pytanie nie do Ciebie a do dziewczyny co ich wszystkich obserwuje :))
  • Odpowiedz
  • 1
@leemealitie Zależy. Ogólnie to też nie jest tak, że śledzę wszystkich - mam podział z dwójką współpracowników. Mamy swój plik, gdzie piszemy sobie, jak oceniają ich internauci i jaki potencjał do konkretnego typu reklam mają - np Majka jest wpisana do branży beauty :) Mamy też jeszcze inne czynniki, ale to już tajemnica handlowa :)
  • Odpowiedz
  • 0
@LilijkaK Szczulia dla mnie marketingowo będzie miała przechlapane. Jeżeli dostanie współprace to od firm, które średnio liczą się z internautami i mają w dupie wizerunek. Osobiście bym jej nie poleciła klientom głównie dlatego, że jest mało wiarygodna :)
  • Odpowiedz
  • 3
@Bulma89

Karol - myślę, że on może mieć dużo współprac. Mimo wszystko bardzo fajnie się pokazał w programie, spoko też prowadzi swoje SM. Osobiście sportowe współpracę chętnie bym jemu dała, bo też ma ładną buzię :)

Karolina - domyślam się, że chodzi o Zodiakiare. Szczerze mówiąc tak wiele pokazała w programie, że dla mnie jest poważnie nijaka. Nie wiem, do czego miałabym ją polecić, a w sumie patrząc na prowadzenie SM
  • Odpowiedz
  • 2
@amanda12 Dobra, na chwilę siadłam, a też ją na bieżąco oglądam. Ona naprawdę sporo hejtu dostała po finale i przez długi czas odbijało się to też na jej firmie, czyt. negatywne opinie w sieci itp. Jest na pewno konsekwentna. Pokazuje siebie, psa, rodzinę, czasami coś z Jędrkiem, że się dalej przyjaźnią. Współprac dużo nie ma z tego co widziałam.
  • Odpowiedz
  • 2
@mimi410 Obiektywnie? Julka będzie miała od cholery współprac. O ciuchy - idealna, bo szczupła. Na ładna twarz, którą też można sprzedać. Do tego internauci jej współczują (dalej) po tym, co było w HP. Osobiście mam ją na liście :)
  • Odpowiedz