Wpis z mikrobloga

W Niemczech szok i niedowierzanie bo VW chce zwalniać a całej reszcie dać OBNIZKI pensji 10%.

Ja myślę że w takim otoczeniu, ceny mieszkań to mogą iść tylko w górę- i to o minimum te 10%. Ewentualnie mogą się zatrudnic u nas, co prawda ceny mieszkań mamy podobne, ceny towarów też (a często drozsze), no zaoszczedza sobie na cenie usług, tylko muszą pamiętać że u nas średnia palca to 2000 euro a u nich 4500 euro ;)

#nieruchomosci
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@del855: Nie wpadli na pomysł że mogli po prostu zrobić "umowę społeczną" i dotować ich przez x kolejnych lat? Czy oni nie chcą wygrać kolejnych wyborów?
  • Odpowiedz
@del855: To idzie do Polski, już zaraz już za momencik bedzie haktomba. Areczki i Anetki będą się masowo wieszać jak ich polskie (tylko z nazwy) montownie wyjebią na bruk a miniratkę cza będzie płacić. Czekam z popcornem.
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@pysznewpierdalator

To już twoje dopowiedzenie, jest jasne że w recesji ceny lecą no to przecież niż z powodu zwiększonej sprzedaży mieszkań ;) skoro ceny spadają, to znaczy ze towar słabo się sprzedaje, ale to nie znaczy że nikt nie kupuje. ZAWSZE ktoś kupuje, jasne jest że dominować będą ci którzy mają wolne środki w znacznej ilości, nie są wystawienie w pierwszej lini do odstrzału oraz kupują na własne potrzeby, bo kupować
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Tagliacozzo

Jakiegoś jeb*iecia to bym się nie spodziewał - powoli powoli, zamiast rozbudowywać zakalda to będziemy trwać, zamiast nowych będzie puste pole, a inne będą selektywnie wylatywać z interes. To będzie proces, a wiadomo- jak na raty to 3/4 ludzi nawet nie zdarzy się oburzyć;)
  • Odpowiedz
akiegoś jeb*iecia to bym się nie spodziewał - powoli powoli


@del855: Bedzie p-----------e i to srogie. Pół polski powiatowej na montowniach automotive się opiera. A jak to się skończy jak automotive siądzie? Katastrofalnie
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Tagliacozzo

No ale to co? Niemiecki przemysł samochodów się zamyka na 0? No nie.... mniejsza sprzedaż to tylko mniejsze zapotrzebowania na prace i części, części ludzie będzie musiała (czasowo?) Poszukać innego zajęcia o tyle. Spadek sprzedaży o 20% przelozy się na naście procent spadku zapotrzebowania na prace i tyle. VW nie zwalnia wszystkich, nie zamyka się na zawsze - zwolni ok 10% ludzi. Czy 10% to jeb.... no chyba nie? Bardziej
  • Odpowiedz
@del855: Grupa vag ma jasno obrany cel, czyli DNO. Aktualnie jest na kursie kolizyjnym i dorzuca tylko węgla do pieca. Nie takie marki przejmowali kińczycy. A wiadomo, pan chińczyk zrobi taniej, lepiej i sprzeda w europie. Europa się skończyła. Europa to bedzie żywe zoo i skansen dla azjatów. Kraje starej europy mają zapasy tłuszyku który pozwoli im przetrwać? Ale montownia? Za co my przetrwamy? Skoro it jest tańsze w bangladeszu
  • Odpowiedz
  • 0
@Tagliacozzo:

Mysle, ze to jest proces na LATA. I to raczej dluzsze niz krotsze. Czy Europa bedzie wygaldac inaczej za 20 lat? NA PEWNO, ale 20 lat to tez szmat czasu. A poniewaz jestesmy Europa, a nie stanami ze jak cos sie nie oplaca to sie zamyka i elo i sie ludzie rozjezdzaja do innych stanow za robota - to nie bedzie walniecia. Bo mimo ze zadluzone, to panstwa UE
  • Odpowiedz