Wpis z mikrobloga

Siema mam problem z HCG na cyklu byłem przygotowany miałem wiedzę co i jak zrobić by było dobrze a i tak może przez to że dużo rzeczy złożyło się naraz i zamiast ogarnąć receptę na HCG to machnąłem ręką i wziąłem undera w sumie to brałem 3 różne na cyklu jestem 7 tydzień jaja mi się zmniejszyły o połowę spermy to prawie wogóle nie ma libido bardzo słabe praktycznie zerowe.

Jedyne co mnie ratuje to suplementowanie sięDHEA i PREGNELONE w kapuslksch.

Potrzebuje krótkiej porady co zrobić od osób co same turbija lub mają podopiecznych bo ja sam obiektywnie nie jestem w stanie na temat spojrzeć bo nie dopuszczałem takiego scenariusza że nie wyjdzie i będzie taki klops.

1) jak będę u endykronologa to jak poprowadzić rozmowę i manipulować by przepisał HCG ? Mam badania przed cyklem którym estro poniżej normy test ledwo w widełkach mogę zrobić teraz badanie samej przysadki i powiedzieć że jestem na trt ale mój lekarz mi nie chce HCG przepisać
2) czy jak zacznę BRAĆ HCG z apteki na cyklu to jajka mi się zwiększa do takich ROZMIARÓW jakbym brak od POCZĄTKU CYKLU HCG ?
3) Nie wiem czy uda mi się szybko ogarnąć receptę może w takim razie przerwać cykl i clomidem samym spróbować zrobić odblok ogarnąć receptę przez ten czas i wejść z powrotem jak należy z HCG z apteki chociaż jak myślę o tym logicznie to poroniony pomysł?
Szczególnie że fajny progres na cyklu

Pozdrawiam i dziękuję wszystkim byczka za pomoc z góry !!

#sterydy
#silownia
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@kamil-pirowski: jeśli nie masz libido to podejrzewam, że najmniejszy wpływ jest tego HCG czy je biłeś/nie biłeś i czy było zaniżone, raczej na cyklu problemem jest libido za wysokie niż za niskie
  • Odpowiedz